×
×

آموزش تئوری موسیقی توسط مرتضی حنانه در سال ۱۳۴۷

  • کد نوشته: 5235
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام آذر ۱۳۸۹
  • ۹ دیدگاه
  • وبلاگ بیداد: فایل تصویری بسیار زیبا ،خاطره انگیز و قابل تعمقی از حضور سه استاد برجسته تاریخ موسیقی ایران در کلاس آموزش تئوری موسیقی استاد مرتضی حنانه را در این پست می توانید دانلود کنید که بسیار دیدنی و زیباست . مرتضی حنانه، همواره سعی و تلاش خود را برای شناسایی مد های شگفت انگیز […]

  • وبلاگ بیداد: فایل تصویری بسیار زیبا ،خاطره انگیز و قابل تعمقی از حضور سه استاد برجسته تاریخ موسیقی ایران در کلاس آموزش تئوری موسیقی استاد مرتضی حنانه را در این پست می توانید دانلود کنید که بسیار دیدنی و زیباست .

    مرتضی حنانه، همواره سعی و تلاش خود را برای شناسایی مد های شگفت انگیز موسیقی ایران که قطعا ما را از دیگر ملتهای آسیایی جدا کرده اند، نشان داده است. در آثارش به وضوح تلفیق کنترپوانتیک بر مبنای هارمونی زوج که ابداع خودش بر موسیقی ایرانی است شنیده می شود.

    در اینجا نیز ملاحظه می کنید که او حتی با برگزاری کلاسهای آموزشی با بزرگان موسیقی اصیل ایرانی سعی در جا انداختن درست مفاهیم موسیقی کشورمان داشته است. در اینجا اساتید چون استاد جلیل شهناز، استاد حسین قوامی و استاد علی اصغر بهاری حضور داشته اند و در مورد موسیقی ایران برای حضار به اجرا پرداختند.

    مرتضی حنانه روز سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۶۸، پس از گذراندن بیماری سرطان، چشم از جهان فرو بست. ایشان همیشه آرزو داشتند در کنار حکیم بزرگ ایران زمین ابن سینا و در همدان به خاک سپرده شوند که این خواسته او امکان پذیر نشد و وی در جوار امامزاده طاهر در کرج به خاک سپرده شد.(یوتیوب و ویکی پدیا)

    دانلود فایل تصویری کلاس درس مرتضی حنانه با فرمت Flv و حجم حدود ۱۳ مگابایت

    https://musiceiranian.ir/?p=5235
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *