×
×

پس ازاتمام قرارداد همکاری صورت گرفت

  • کد نوشته: 51923
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۰
  • سرپرست ارکستر گروه «شوک» پس از اتمام قرارداد همکاری اش با «فرزاد فرزین» از این گروه جدا شد. زایا سلیمان که در سال گذشته وظیفه سرپرستی ارکستر گروه «شوک» را بر عهده داشت در سال ۹۳ این گروه را همراهی نخواهد کرد و به گفته «فرزاد فرزین» این خواننده فعلا هیچ مدیر برنامه ای نخواهد […]

  • 165071_10151310983504443_582834636_nسرپرست ارکستر گروه «شوک» پس از اتمام قرارداد همکاری اش با «فرزاد فرزین» از این گروه جدا شد.

    زایا سلیمان که در سال گذشته وظیفه سرپرستی ارکستر گروه «شوک» را بر عهده داشت در سال ۹۳ این گروه را همراهی نخواهد کرد و به گفته «فرزاد فرزین» این خواننده فعلا هیچ مدیر برنامه ای نخواهد داشت و «حسام حسینی» هماهنگی برنامه های ارگانی و کنسرت های این خواننده را مدیریت خواهد نمود.

    «زایا سلیمان» از نوازنده ها و فعالین قدیمی حوزه موسیقی در کشور است که پیش از این نیز سابقه همکاری با چهره‌هایی چون رضا صادقی، احسان خواجه‌امیری و … را داشته و پیش از همکاری با فرزاد فرزین نیز مدت زمان طولانی ای را به عنوان سرپرست ارکستر «احسان خواجه‌امیری» فعالیت می کرد.

    فرزاد فرزین در گفتگویی کوتاه ضمن تائید خبر جدایی این نوازنده از ارکستر گروه «شوک»، توضیح داد: «فصل همکاری ما با آقای سلیمان به انتها رسیده بود و هیچ دلیل جانبی خاص دیگری در این بین وجود نداشت. برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در همه مراحل کاری‌شان در آینده موفق باشند».

    گفتنی ست «سهراب رمضان زاده» از این پس در گروه «شوک» به عنوان جایگزین «زایا سلیمان» به عنوان نوازنده درامز فعالیت خواهد نمود.

    https://musiceiranian.ir/?p=51923
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *