×
×

نوربخش در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

  • کد نوشته: 5117
  • شادروان موسوي
  • یکشنبه, ۳۰ام آبان ۱۳۸۹
  • ۲ دیدگاه
  • حمیدرضا نوربخش از برگزاری بزرگداشت فرامرز پایور از سوی خانه موسیقی در بهمن ماه خبر داد. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، در‌ جلسه هیات مدیره خانه موسیقی طرح برگزاری مراسم بزرگداشتی برای فرامرز پایور آهنگساز و نوازنده برجسته سنتور مطرح شد که با موافقت این پیشنهاد نحوه برگزاری این برنامه در دستور کار خانه موسیقی […]

  • حمیدرضا نوربخش از برگزاری بزرگداشت فرامرز پایور از سوی خانه موسیقی در بهمن ماه خبر داد. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، در‌ جلسه هیات مدیره خانه موسیقی طرح برگزاری مراسم بزرگداشتی برای فرامرز پایور آهنگساز و نوازنده برجسته سنتور مطرح شد که با موافقت این پیشنهاد نحوه برگزاری این برنامه در دستور کار خانه موسیقی قرار گرفت.

    محمد سریر مدیرعامل خانه موسیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس در این خصوص گفت: هنوز برنامه‌ریزی خاصی برای این کار صورت نگرفته و تنها طرح پیشنهادی مورد موافقت واقع شده است.

    وی ادامه داد: با توجه به محتوای برنامه زمان برگزاری مراسم تعیین می‌شود.

    حمیدرضا نوربخش عضو هیئت مدیره خانه موسیقی نیز در این خصوص گفت: این برنامه قطعا بعد از محرم و صفر و در بهمن‌ماه خواهد بود و از هم‌اکنون نیز با تالار وحدت صحبت‌هایی را برای در اختیار داشتن این مکان انجام داده‌ایم.

    وی درباره نحوه برگزاری این بزرگداشت اظهار داشت: در این برنامه اجرای موسیقی در کنار برخی سخنرانی‌ها را خواهیم داشت به طوری که در قالب تکنوازی، دونوازی و گروه نوازی با خواننده، آثاری از این آهنگساز بزرگ اجرا خواهد شد.

    نوربخش در خاتمه خاطر نشان کرد: با جواب از سوی تالار وحدت زمان دقیق بزرگداشت فرامرز پایور مشخص می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=5117
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *