×
×

گزارش از آخرین کنسرت فلاحی در سال ۹۲

  • کد نوشته: 50895
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • مازیار فلاحی، آخرین اجرای خود را در سال ۹۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در حالی به روی صحنه برد که به مانند تمامی کنسرت های پاپ در تهران این برنامه هم با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد. به گزارش شبکه ایران و به نقل از «نسیم» مازیار فلاحی در این کنسرت برخلاف سایر […]

  • کنسرت مازیار فلاحی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت مازیار فلاحی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    مازیار فلاحی، آخرین اجرای خود را در سال ۹۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در حالی به روی صحنه برد که به مانند تمامی کنسرت های پاپ در تهران این برنامه هم با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد. به گزارش شبکه ایران و به نقل از «نسیم» مازیار فلاحی در این کنسرت برخلاف سایر اجراهای خود با قطعه آهنگ “تو رو دوست دارم” به روی سن آمد زیرا معمولا فلاحی این آهنگ را پایان اجراهای خود اجرا می‌کرد.

    در اواسط این کنسرت، همانند تمامی برنامه‌های فلاحی، “داود جعفری” نوازنده نابینای آکاردئون به تکنوازی آکاردئون و پیانو پرداخت و این تکنوازی وی با تشویق فراوا ن مخاطبان همراه بود.

    مازیار فلاحی در آخرین اجرای سال ۹۱ خود با اجرا آهنگ “لیلا” این اثر را به مادران و همسران شهدا تقدیم کرد و در سخنانی گفت: مادران و همسران شهدا بدانند که همه مردم ایران قدردان صبوری و فداکاری هایشان هستند و سعی می کنند ا تمام وجود درک کنند که این مادران و همسران در نبود شوهران و فرزندان خود چه سختی هایی را با صبوری بالا متحمل شدند و اینجا به نمایندگی از همه مخاطبان این کنسرت به آنها می گویم که لحظه لحظه شادی هایمان را در این کنسرت را مدیون بردباری و صبوری شماها هستیم.

    مازیار فلاحی هنگام معرفی نوازندگان گروه خود بیش از انداز از لفظ دکتر و مهندس استفاده می کرد و تاکید داشت تمامی اعضای گروه من از تحصیل کرده های حوزه موسیقی هستند و در اظهارنظری جالب گفت: زمانه ای شده که مهندسان همه علاقه به نوازندگی پیداکرده‌اند و پزشکان نیز به خوانندگی علاقه دارند.

    وی در ادامه گفت:حضور جوانانی که تحصیلات موسیقی دارند و این هنر را به طور مکتوب یاد گرفته اند باعث موفقیت این بخش از موسیقی خواهد شد و خوشبختانه از سویی دیگر خوشبختانه امروز شاهد حضور تحصیلکرده ها و چهره های خوشنام موسیقی در وزارت ارشاد هستیم که این حضور نوید روزهای بهتری را برای موسیقی کشور می دهد.

    نوید اسکندر(کیبورد – پیانو ) ، سیامک پناهی(پرکاشن)،آشور مرادیان(درامز)،داوود جعفری(آکاردئون)،میلاد نودست(گیتار کلاسیک) ، میلاد جوزی ( گیتار باس) ، بابک ایمانی( ویولن) و ایمن خراسانی راد ( گیتار الکتریک) مازیار فلاحی را در این اجرا همراهی می کردند.

    محمدرضا هدایتی، شقایق دهقان و پیمان قاسم خانی از مهمانان ویژه مازیار فلاحی دراین کنسرت بودند که مازیار فلاحی هنگام معرفی هدایتی گفت : هدایتی اینقدر رابطه دوستانه ای با من دارند که برای دومین بار متوالی مهمان اجرای من شده است و من شخصا به بازیگری وی علاقه مند هستم و از طرفی هم هدایتی از صدای خوبی بهره می برد که شخصا همیشه تک آهنگ های انی هنرمند را گوش می دهم .

    در این اجرا مازیار فلاحی قطعات “قربون مست نگاهت” ، “عاشقونه”، “خوشبختی” ، “عکس یادگاری”، “یه روز صافی یه روز ابری”، “رویای واقعی” ، “آخرین نفس”، “دروغه” ، “لیلا”، “خداحافظ”، “دوستت دارم” ، “تو رو دوست دارم”، “برای باران”، “قلب یخی”، “لعنت به‌من”، “مترسک”، “یلدا” و “مقصر” را خواند.

    https://musiceiranian.ir/?p=50895
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *