×
×

اردوان کامکار خبر داد

  • کد نوشته: 50834
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۰
  • – اردوان کامکار از جمله چهره‌های موسیقی کشور که در جشنواره موسیقی فجر مورد تجلیل قرار گرفت و در گفت و گو با سایت موسیقی ما از همکاری‌اش با همایون شجریان خبر داد. آهنگساز آلبوم «ریزدانه‌های الماس» که پس از مشکل جسمی که در تابستان گذشته برایش رخ داد، سلامتی خود را به طور نسبی […]

  • – اردوان کامکار از جمله چهره‌های موسیقی کشور که در جشنواره موسیقی فجر مورد تجلیل قرار گرفت و در گفت و گو با سایت موسیقی ما از همکاری‌اش با همایون شجریان خبر داد.

    آهنگساز آلبوم «ریزدانه‌های الماس» که پس از مشکل جسمی که در تابستان گذشته برایش رخ داد، سلامتی خود را به طور نسبی بازیافته با اعلام خبر گفت: از جمله کارهایی که هم اکنون در حال بررسی و تصمیم گیری در مورد آن هستم یک آلبوم با سنتور و سازهای ضربی است که از ضبط موسیقی آن در ۵ ماه گذشته به پایان رسیده است.

    هم اکنون در حال تصمیم گیری در مورد خواننده آن هستم تا پروسه ضبط این کار هم به پایان برسد. پیش از این با همایون شجریان صحبت‌هایی صورت گرفته و به احتمال زیاد برای خوانندگی این آلبوم با ایشان همکاری خواهم داشت.

    کامکار در بخش دیگری از سخنانش به تمرین‌های مداوم گروه کامکار‌ها اشاره کرد و گفت مدتی است که برای کنسرتی که در کردستان عراق در پیش داریم در حال تمرین هستیم و با گروه کامکار‌ها دوشنبه شب همین هفته عازم این منطقه خواهیم شد. َ نوازنده موسیقی متن فیلم «سنتوری» درباره آثار سینمایی خود اظهار کرد: دو موسیقی فیلم برای کردستان عراق ضبط کرده‌ام اما هنوز شرایط پخش آن‌ها در ایران مشخص نیست.

    به گزارش موسیقی ما گروه کامکار‌ها، همچنین قرار است اول اکتبر در مادرید به طور گسترده به اجرای برنامه بپردازد.

    https://musiceiranian.ir/?p=50834
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *