×
×

شامگاه ۶ اسفند و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اتفاق افتاد

  • کد نوشته: 50598
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • شامگاه ۶ اسفند سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پذیرای کنسرت خواننده آلبوم «یکی هست» بود و در این بین حضور پرتعداد ستاره‌های موسیقی و سینما باعث شد شاهد شبی ویژه در کنسرتهای پاپ باشیم. به گزارش «موسیقی ما»، مرتضی پاشایی شامگاه ۶ اسفند در حالی کنسرت‌اش را روی صحنه برد که از مدت‌ها قبل حرف و […]

  • شامگاه ۶ اسفند سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پذیرای کنسرت خواننده آلبوم «یکی هست» بود و در این بین حضور پرتعداد ستاره‌های موسیقی و سینما باعث شد شاهد شبی ویژه در کنسرتهای پاپ باشیم.

    به گزارش «موسیقی ما»، مرتضی پاشایی شامگاه ۶ اسفند در حالی کنسرت‌اش را روی صحنه برد که از مدت‌ها قبل حرف و حدیث‌های فراوان درباره این شب و حضور و حمایت همه جانبه جامعه موسیقی و هنر از این هنرمند به گوش می‌رسید.

    حضور پر تعداد ستاره‌های موسیقی به قدری چشمگیر و پر‌‌تعداد بود که این خواننده پیش از آغاز این برنامه به خوبی در جریان میزان اهمیت این کنسرت بود و همین باعث شد با برنامه‌هایی خاص نسبت به اجرای این برنامه اقدام نماید. پاشایی در سانس اول کنسرت‌اش میزبان چهره‌هایی از قبیل دکتر «محمد اصفهانی»، «احسان خواجه‌امیری»، «محمدرضا گلزار» و دکتر «حبیب کاشانی» بود و در طول برنامه‌اش به ترتیب به معرفی آنها پرداخت و از حضور و حمایت‌شان تشکر کرد.

    در سانس اول این برنامه قطعاتی چون «جاده یکطرفه» و «یکی هست» بیشتر از دیگر قطعات این خواننده مورد توجه قرار گرفتند و پاشایی نیز قبل از اجرای قطعه «جاده یک‌طرفه» رو به احسان خواجه‌امیری گفت: «می‌دانم که احسان خواجه‌امیری این قطعه را دوست دارد و به خاطر همین می‌خواهم این قطعه را به این هنرمند خوش صدا و دوست خوبم تقدیم کنم» و همین جملات پاشایی باعث شد که همه سالن یکصدا «احسان خواجه امیری» را تشویق کنند.

    پاشایی همچنین قبل از معرفی دکتر «محمد اصفهانی» رو به حاضرین در سالن گفت: «اجرا در برابر کسی که شناسنامه موسیقی پاپ در ایران است قطعا کار هر کسی نیست. دکتر اصفهانی از آن شخصیت‌هایی ست که همیشه طرفدار صدا و آثارشان بوده‌ام و بخاطر همین بابت حضورشان در کنسرتم بسیار خوشحال شدم و انرژی گرفتم.»

    این هنرمند در ادامه «محمد رضا گلزار» را به حاضرین معرفی کرد و سپس به ادامه اجرای قطعات خود پرداخت و در ادامه نیز با معرفی ترانه‌سرا و مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده این برنامه (مهدی کرد و مهرزاد امیرخانی) پرداخت واز آنها نیز تشکر و تقدیر کرد.

    در بین دو سانس خبرنگار «موسیقی ما» سراغ هنرمندان حاضر در سانس اول کنسرت مرتضی پاشایی رفت و از آنها درباره این کنسرت و این خواننده پرسید تا چند جمله‌ای درباره او و برنامه اش سخن بگویند.

    دکتر «محمد اصفهانی» درباره مرتضی پاشایی و کنسرت‌اش اعتقاد داشت: «به نظر من، هم گروه خوب و خلاقی دارد و هم اینکه خودش و آثارش قابلیت‌های بالایی در موسیقی امروز دارند. به نظرم مرتضی پاشایی یکی از استعداد‌های این روزهای بازار موسیقی کشور است.»

    احسان خواجه‌امیری نیز در این‌باره به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «خیلی خوب بودند. فکر می‌کنم هم اجرا اجرای خوبی بود و هم اینکه کارهای خوبی شنیدیم.» این خواننده درباره قطعه مورد علاقه‌اش نیز گفت: «قطعه “جاده یک طرفه” را بیشتر از همه آثار مرتضی دوست دارم و بابت این خلاقیت به او تبریک می گویم.»

    • * ستاره باران در سانس دوم

    سانس دوم کنسرت «مرتضی پاشایی» نیز از لحاظ حضور ستاره‌های موسیقی و هنر این خواننده، دست کمی از سانس اول برنامه نداشت و حضور پرتعداد هنرمندان عرصه‌های مختلف باعث شد حاضرین در سالن شبی ویژه را تجربه نمایند.

    سیروان و زانیار خسروی، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمدرضا فروتن، میلاد ترابی، کامبیز دیرباز، آرمین، شهرام شکوهی، علی عبدالمالکی، زایا سلیمان، ندیم، امین حیائی، علی ثابت، شیث رضایی، محسن افشار و… از جمله چهره‌هایی بودند که در سانس دوم خود را به سالن اجرای برنامه رساندند.

    پاشایی در طول اجرا، به معرفی چهره‌های حاضر در سالن پرداخت و از حضور و حمایت‌شان تشکر کرد و با انرژی خوبی برنامه‌اش را به اجرا در آورد.

    این خواننده در بخشی از برنامه‌اش، با اشاره به نوع لباس پوشیدن جالب خود، به حاضرین گفت: «این نوع لباس پوشیدن استایل جدید من است و از این پس می‌خواهم با این قبیل تغییر استایل‌ها روی صحنه بیایم» که این جمله او با تشویق حاضرین رو به رو شد.

    در بخشی از برنامه و در حالی که پاشایی قصد اجرای قطعه «یکی هست» را داشت، به یک باره در غافلگیری همه حاضرین در سالن، «محسن یگانه» بدون هیچ هماهنگی قبلی‌ای، روی سن آمد و با گرفتن میکروفن از پاشایی، این قطعه را با پاشایی برای حاضرین خواند تا این غافلگیری باعث شود هیجانی ویژه‌ای به سالن وارد شود و پاشایی نیز روحیه و انرژی تازه‌ای بگیرد. این هنرمند خوب کشورمان نیز که از این اتفاق غافلگیر شده بود از محسن یگانه تشکر کرد. ویدئوی این اجرای دو نفره را در ادامه می توانید ببینید.

    در انتهای برنامه نیز اکثر چهره‌های حاضر در برنامه با حضور و خوش‌و‌بش با پاشایی در اتاق بک استیج، لحظات جالب و ماندگاری را رقم زدند که بدون شک، این شب تا مدت‌ها در ذهن همه اهالی موسیقی باقی خواهد ماند.

    • *مرتضی پاشایی: از حضور و حمایت همه ممنون‌ام

    مرتضی پاشایی پس از حضور چشمگیر ستاره‌های موسیقی در این برنامه و حمایت‌شان از این خواننده، در متنی که در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده، از این حضور تشکر کرد:

    «حضور و حمایت دوستان خوبم باعث شد انرژی و حال خوبی داشته باشم و از این بایت از تک تک آنها ممنونم. امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و بتوانم در آینده این محبت دوستانم را جبران کنم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=50598
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *