×
×

جامع: قطعاتی که می خوانم دور از زندگی و اخلاق «امید جامع» نیست

  • کد نوشته: 49679
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۸ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • قطعه «آرزو کن» با صدای «امید جامع» منتشر شد. او امسال با قطعه «بیقرار» از آلبوم «جاده رویاها» به عنوان نامزد کسب تندیس طلایی بهترین آهنگساز در اولین جشن سالانه «موسیقی ما» انتخاب شد. این موزیسین جوان در طول سال های گذشته قطعاتی را با صدای خودش منتشر کرده بود اما اخیرا با جدیت کار […]

  • قطعه «آرزو کن» با صدای «امید جامع» منتشر شد. او امسال با قطعه «بیقرار» از آلبوم «جاده رویاها» به عنوان نامزد کسب تندیس طلایی بهترین آهنگساز در اولین جشن سالانه «موسیقی ما» انتخاب شد. این موزیسین جوان در طول سال های گذشته قطعاتی را با صدای خودش منتشر کرده بود اما اخیرا با جدیت کار بر روی آثار شخصی اش را پیگیری می کند.

    امید جامع در مورد فعالیت های این روزهای خود گفت:«اخیرا زمان زیادی را به کارهای شخصی خودم اختصاص می دهم. مشغول آماده سازی ترک هایی هستم که از لحاظ فضا و شعر توسط خواننده های دیگر تجربه نشده است. این کارها فقط برای مخاطبانی ساخته می شود که یا دیدگاهشان با من مشترک است یا از نوع دیدگاه من لذت می برند. قطعات من دور از راک نیست ولی راکی است که پاپیولار شده است. در اغلب ترک ها یک فضای فیوژن وجود دارد. چون همیشه علاقه دارم که در کارهایم اتفاقات جدید وجود داشته باشد».

    او در ادامه افزود:«در کارهایی که برای هنرمندان دیگر ساختم فضای راک هم وجود داشته است. آن آثار یا به من سفارش داده شدند یا برای ساختشان به شخصیت و روحیات خواننده نگاه کردم و براساس همین معیارها آنها را ساختم. آنهایی که با آثار و شخصیت من آشنایی دارند ، کارهای جدید من را هم قبول می کنند زیرا قطعاتی که می خوانم دور از زندگی و اخلاقِ امید جامع نیست. این موسیقی پاپ مدرن است که به سمت راک گرایش دارد و شبیه من شده است!»

    وی پیرامون قطعه «آرزو کن» هم خاطرنشان کرد:«این ترک یک ترانه دوستانه دارد و این بار داستان بر سر جدایی یا با هم بودن دو معشوق نیست. روی صحبتم این بار با دوستانی است که هم سن و سال من هستند و باهم تجربیات مشترک داریم . فضای تنظیم قطعه راک مدرن است و سعی کردم فیوژن باشد. نام آن هم «آرزو کن» است . ترانه و ملودی و نوازندگی گیتار الکتریک این کار را خودم انجام دادم. تنظیم این اثر به صورت گروهی توسط من و یاشار آج انجام شده و او وظیفه میکس و مسترینگ را هم بر عهده داشته است».

    امید جامع همچنین درباره فعالیت های آینده خود تصریح کرد:«تا جایی که بتوانم تلاش می کنم خودم همه کارها را انجام دهم. مخصوصا برای آلبوم اول چنین برنامه ای دارم اما مطمئنا در آینده با اشخاص دیگر نیز همکاری خواهم داشت. من برای کار کردن تیم خودم را دارم. مثلا فکر نمی کنم نوازندگانی که در کارهای من حضور دارند خیلی مطرح باشند. من در حال یادگیری و کسب تجربه هستم و به همین جهت دوست دارم با کسانی که اندازه خودم هستند کار کنم ، تا با هم پیشرفت کنیم. کار کردن با افراد با تجربه مفید است اما موفقیت برای من در تلاش کردن خودم است نه بالارفتن از نام انسانهای موفق. بهتر است که آدم به دنبال همکاری با چهره های شبیه خودش باشد. قطعات را به مرور ارائه خواهم کرد اما مطمئنا برای انتشار آلبوم نمی توانم زمان خاصی را بگویم. زیرا فقط در بخش تهیه آلبوم می توانم صحبت کنم و مقوله توزیع و پخش و تهیه کنندگی و… داستان های متفاوتی دارد. در این زمانه اگر آن چیزی باشید که بازار می خواهد بیشتر حمایت خواهید شد. البته بین بازار و مردم و نگاه آنها تفاوت وجود دارد. قاعدتا برای یک فرد کم سن نظیر من حمایت های کمتری وجود دارد و باید ببینیم از چهره های جدید حمایت می شود یا خیر! البته از نظر من حمایت مردم موثرتر از حمایت کمپانی ها و تهیه کنندگان است».

    https://musiceiranian.ir/?p=49679
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *