×
×

رونمایی از ساز «کَمالین» در کنسرت شکوهی

  • کد نوشته: 49578
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • شهرام شکوهی و گروهش در دومین روز از برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اجرای قطعاتی از کارهای گذشته و جدیدشان میزبان طرفداران پرهیجان موسیقی پاپ در برج میلاد بودند. به گزارش خبرنگار مهر، در این کنسرت که جمعه شب ۲۵ بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد با تاخیری […]

  • شهرام شکوهی و گروهش در دومین روز از برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اجرای قطعاتی از کارهای گذشته و جدیدشان میزبان طرفداران پرهیجان موسیقی پاپ در برج میلاد بودند.

    به گزارش خبرنگار مهر، در این کنسرت که جمعه شب ۲۵ بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد با تاخیری ۴۵ دقیقه ای و حضور پرتعداد تماشاگران برگزار شد قطعات مختلفی از این خواننده موسیقی پاپ کشورمان برای طرفدارانش اجرا شد.

    پخش کلیپ تصویری قطعه «مدارا» اولین بخش از برنامه شهرام شکوهی بود که به دلیل ریتمیک بودن قطعه مقدمه خوبی برای آغاز یک کنسرت یک ساعت و نیمه شهرام شکوهی و یارانش و ورود آنها به صحنه اجرای برنامه بود.

    شکوهی بعد از استقرار کامل گروه در جایگاه خود در حالیکه از سوی طرفدارانش تشویق می‌شد، گفت: سلام به همگی شما عزیزان. بسیار خوشحالم که بعد از مدت ها توانستم به همراه گروهم در برج میلاد میزبان شما تماشاگران باشم. پس بدون مقدمه می روم سراغ آهنگ هایی که برای امشب شما در نظر گرفتیم و البته امیدواریم با این انرژی مثبتی که از همین ابتدا به ما انتقال دادید برنامه خوبی را تقدیم شما کنیم.

    وی قبل از اجرای قطعه «توبه شکستم» هم به صورت ویژه از حضور پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد تشکر کرد و از او به عنوان یکی از مدیرانی که در عرصه آهنگسازی هم فعالیت می کند یاد کرد و گفت: امیدوارم این حضور موثر بتواند مقدمه خوبی برای توجه بیشتر به موسیقی پاپ شود.

    این خواننده در ادامه قطعه های «شب و بارون»، «محبوبم» و « وای از هوس» را اجرا کرد که قطعه اول به دلیل فضای شادی که داشت تبدیل به یکی از قطعه های محبوب شب گذشته این کنسرت شد.

    البته در حین اجرای بخش های مختلف کنسرت، نوازندگان نیز در قالب یک کلیپ تصویری به تماشاگران معرفی شدند. نکته جالب توجه این معرفی هم زمانی بود سازی به نام «کمالین» با نوازندگی آرسام بابایی به مخاطبان معرفی شد.

    شکوهی بعد از اجرای این قطعات در حالی که یکی از تماشاگران با فریادهای بلند ابراز احساسات می کرد، گفت: اولا من از شما خواهش می کنم مواظب حنجره ات باش در ثانی من بارها گفته‌ام هنرمند راس قله اجتماع نیست بلکه در کف اجتماع قرار دارد که اگر از  همین کف به قله نزدیک می شود به خاطر حضور شما تماشاگرانی است که همیشه همراه ما بودید.

    اجرای قطعات «حسرت شیرین»، «از دست تو دلگیرم»، «گل و خار» و قطعه ای متشکل از آهنگ های «جان خسته»، «فریب»، «گریه کن» و « نگو میرم» از بخش های بعدی کنسرت شهرام شکوهی بود که برای طرفدارانش اجرا شد.

    او در حین اجرای قطعه «گل و خار» ادامه داد: من امشب خیلی دوست دارم گیتار بزنم اما چون گیتارم را به همراه خود نیاوردم نمی توان به طور کامل این کار را انجام بدهم اما به خاطر اینکه بخواهم این کار را انجام بدهم از گیتار امیرحسین کاشانیان استفاده می کنم. اما قبل از این کار اگر دوست دارید برایتان بخوانم و بزنم جیغ بزنید تا این کار را انجام دهم.

    قطعه شاد «انگیزه» هم از جمله قطعات شاد کنسرت شب گذشته بود که برای دومین بار و بعد از پخش کلیپ تصویری آن برای تماشاگران اجرا شد. البته شکوهی حین اجرای این قطعه در حالیکه مدام از تماشاگران تقاضای جیغ و دست می کرد گفت: واقعا با داشتن شما تماشاگران بی اشتباه بی اشتباهم.

    قطعه « جادوی چشم تو» نیز از جمله قطعه های پرطرفدار کنسرت شکوهی بود که همچون کنسرت های قبلی این خواننده در تجلیل از درگذشتگان عرصه فرهنگ و هنر اجرا شد.

    پرویز مشکاتیان، مسعود رسام، حمید سمندریان، جلال ذوالفنون، حسن کسایی، کیومرث ملک مطیعی، رسول ملاقلی پور، نیما نهاوندیان، نیکو خردمند، نادیا دلدارگلچین، فهیمه راستکار، رضا کرم رضایی، مهری ودادیان، حمیده خیرآبادی، بابک بیات، منوچهر نوذری، جمیله شیخی، پوپک گلدره، پیمان ابدی، روح الله داداشی، ناصر حجازیف ایرج قادری، علی حاتمی، ناصر عبداللهی، حسین پناهی، محمد نوری، خسرو شکیبایی، همایون خرم، عسل بدیعی، امید عباسی، جلیل شهناز و کوهنوردان درگذشته ایرانی هنرمندانی بودند که در این قطعه یادشان گرامی داشته شد.

    «پروانه شدم»، « اسیر عشق»، «اسیری» و «دل دیوونه» هم قطعات دیگری بودند که در این کنسرت اجرا شد.

    شکوهی در پایان برنامه خود گفت: حیف که با رضا یزدانی رودربایستی دارم و او بعد از من کنسرت دارد در غیر اینصورت هماهنگ می کردم تا ۲ ساعت دیگر در خدمت شما تماشاگران عزیز باشم.

    https://musiceiranian.ir/?p=49578
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *