×
×

سون در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر حضور دارد

  • کد نوشته: 49191
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه موسیقی سون یا هفت از سال ۸۱ ثبت شد اما پیش از آن اعضای گروه به صورت مستقل یا در کنار هم فعالیت می‌کردند. قطعه «ستاره» اولین اثر این گروه بود و بعد از آن «واست می‌میرم» را ارائه کردند. اعضای این گروه معتقدند،  هفت به سادگی و از دل یک رفاقت و عشق مشترک […]

  • گروه موسیقی سون یا هفت از سال ۸۱ ثبت شد اما پیش از آن اعضای گروه به صورت مستقل یا در کنار هم فعالیت می‌کردند.

    قطعه «ستاره» اولین اثر این گروه بود و بعد از آن «واست می‌میرم» را ارائه کردند. اعضای این گروه معتقدند،  هفت به سادگی و از دل یک رفاقت و عشق مشترک به موسیقی جان گرفت.

    آرش قنادی یکی از اعضای گروه موسیقی «سون» درباره اجرایشان در جشنواره موسیقی فجر گفت: بخشی از قطعات آلبوم‌های گذشته مان را اجرا می‌کنیم.  همچنین قطعات جدید و تازه‌ای را هم که پیش از این اجرا نکرده‌ایم روی صحنه جشنواره اجرا خواهیم کرد.

    وی افزود: نخستین سالی است که در جشنواره روی صحنه می‌رویم و همچنین نخستین بار است که روی صحنه برج میلاد به اجرای موسیقی می‌پردازیم. جشنواره باعث شد درهای بسته برج میلاد به روی ما باز شود. این در حالی  است که دیگر خوانندگان پاپ توانسته‌‌اند بارها در سالن این مجموعه کنسرت برگزار کنند.

    این عضو گروه «سون» اظهار کرد: البته خوشبختانه مخاطبان فهیم و دوست داشتنی گروه سون هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند و همیشه همراه ما بوده‌اند.

    وی در ادامه اظهار کرد: به نظرم نیاز است که موسیقی پاپ وارد عرصه رقابت شود. من از نخستین کسانی بودم که این موضوع را مطرح کردم و فکر می‌کنم لازم است این اتفاق بیفتد  چرا که رقابت نیاز این عرصه است.

    قنادی بیان کرد: ما باید در کشور جایزه‌های هنری قوی داشته باشیم تا برای هنرمندان ایجاد انگیزه کند و بتوانند فعالیت‌های بهتری داشته باشند و نام و رنگ و بوی ایرانی داشته باشند و اهالی موسیقی و دیگر هنرمندان به داشتن آن ببالد.

    آرش قنادی، علی قنادی و کیارش پوزشی اعضای گروه موسیقی سون هستند و تا کنون آلبوم‌های موفقی را منتشر کرده‌اند و در جشنواره موسیقی فجر هم قصد دارند قطعاتی از آلبوم‌های گذشته‌شان را منتشر کنند. البته به گفته قنادی بیشتر قطعاتی که در اکنسرت اجرا می‌شوند متعلق به دومین آلبوم این گروه یعنی «دوستت دارم» است.

    بهروز علی یاری (نوازنده پیانو)،محمد زمانی (کیبورد)، سعید حسن زاده(بیس)، پیمان لطیفی(درامز)، حمید نصراللهی و پژمان فرهمند(پرکاشن)، محمد رضوانی زاده(گیتار)، حسین شریفی (ترمبون)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، رامین درودیان(ساکسیفون) بخشی از نوازندگانی هستند که این گروه را همراهی می‌کنند.

    از جمله قطعاتی که سون برای اجرا در جشنواره در نظر گرفته می‌توان به پریا، ستاره، دروغ گو، واست می‌میرم، تو رو می‌خوام، یه لحظه چشما تو ببند، نگاه بی‌قرار، بگو کنارم میمونی، می‌خوام عاشق تو باشم، کوچه، من بی تو می‌میرم، محتاج، نرو خواهش می‌کنم، یه راهی پیش روم بذار، دوست دارم، خواهش، نفس، عشق من و همش به تو فکر می‌کنم، اشاره کرد.

    این گروه روز ۲۷ بهمن در بخش پاپ جشنواره فجر در دو نوبت به صحنه می‌رود. اجرای اول این گروه ساعت ۱۸:۱۵  در برج میلاد آغاز می‌شود و اجرا دوم نیز در ساعت ۲۱:۳۰  در همین مکان به علاقمندان موسیقی پاپ ارائه می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=49191
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *