×
×

طی هفته ای که گذشت

  • کد نوشته: 48992
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • این هفته آثار مختلفی در ژانرهای گوناگون منتشر شده که بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی است، موسیقی‌هایی که می‌تواند در هیاهوی روزمره انسان را به آرامش دعوت کند. آلبوم‌هایی که در این هفته منتشر شده بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی و جذاب است که در ادامه نگاهی به برخی از این […]

  • این هفته آثار مختلفی در ژانرهای گوناگون منتشر شده که بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی است، موسیقی‌هایی که می‌تواند در هیاهوی روزمره انسان را به آرامش دعوت کند.

    آلبوم‌هایی که در این هفته منتشر شده بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی و جذاب است که در ادامه نگاهی به برخی از این آثار می‌اندازیم.

    آلبوم ˝ساعتا خوابن˝ با صدای رضا یزدانی

     آلبوم “ساعتا خوابن” با صدای رضا یزدانی از سوی تصویرگستر پاسارگاد روانه بازار موسیقی شد که آهنگسازی قطعات توسط رضا یزدانی، میلاد عدل و بهروز پایگان انجام شده است.

    همچنین تنظیم قطعات به عهده میلاد عدل، آرش زمانیان، رضا یزدانی، بهروز پایگان، محمد خرمی نژاد بوده است و اشعار از مهدی ایوبی، رضا یزدانی، هانیه ترکمان، علیرضا باران، احسان گودرزی، سروش دادخواه، هومن حسن پور، محمدعلی بهمنی، حسن علیشیری، ساعده امجدی است.

    این اثر موسیقایی شامل ۱۴ قطعه است و نام قطعات آن نقش اول، بی منطق، مهتاب تو فانوس، هذیون، عشق پست مدرن، هنوز دلم واسه تو تنگ می شه، یخبندونانی قطبی چشمات، قبولم نمی کندف تهران گردی، نوستالژی، تحویل سال، کسی از ما جهان آرا نمی شه، قوی سیاه، دیوونه است.

    در این آلبوم میلاد عدل، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک،آکوستیک)، آرش زمانیان(گیتارباس)، بهروز پایگان (کیبورد،پیانو)، شهروز بردوده (کیبورد)، محمد خرمی نژاد (درامز)، کاویان رجبی (گیتار فلامینکو)، ایمان جعفری (کلارینت)، جابر اطاعتی (آکاردئون)، میثم مروستی (ویولن) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

    آلبوم ˝باغ برهنه˝ با صدای امیر مردانه

    موسسه راوی آذرکیمیا آلبوم موسیقایی سنتی ˝باغ برهنه˝ را با آهنگسازی محمد عشقی و خوانندگی امیر مردانه منتشر کرد.

    این موسسه آلبوم موسیقایی سنتی “باغ برهنه ” را با آهنگسازی محمد عشقی وخوانندگی امیر مردانه با اشعاری از سعدی، حافظ، شفیعی کدکنی منتشرکرد.

    این آلبوم برگرفته از فضای صمیمی و گرم نغمات موسیقی دستگاهی ایران نخستین اثر تولید شده خواننده است که با برداشتی نو از موسیقی ردیف حال وهوای پر نشاطی رابا آهنگترانه هایی چون جراحت جدایی، خانگاه خرابات، ترانه زمستان و قطعاتی مثل یادخلوت نشین، چهارمضراب، سنتور و آواز دشتی را در ذهن متبادر می‌سازد.

    علی اصغرعربشاهی (تار)، حمیدخوانساری (عود)، حسین حدت (رباب و بم تار)، المیرا مردانه (کمانچه وآلتو)، علیرضادریایی (کمانچه)، وفا مباحی(نی)، حسین زمانی (ضرب)، بامدادملکی (دوایرکوبه‌ای) محمدعشقی (سنتور) نوازندگان همراهی کننده آلبوم باغ برهنه هستند.

    آلبوم باغ برهنه به مدیریت تولید رضا مهدوی از موسسه راوی آذرکیمیا باطراحی گرافیک مجیدکاشانی و ضبط مسترینگ امیرمردانه از امروز با پخش سراسری در کشور از سوی آوای باربد، گلچین، رها و هنر شهر عرضه شده است.

    آلبوم “کولی عشق” با صدای شهرام شکوهی

    آلبوم “کولی عشق” با صدای شهرام شکوهی از سوی نغمه هفت اقلیم و هنر اول روانه بازار موسیقی شد.

    آهنگسازی قطعات به عهده شهرام شکوهی و میلاد ترابی بوده است و میلاد ترابی، حسین کاشانیان، گرشا رضایی تنظیم کننده قطعات این آلبوم هستند.

    در این آلبوم حسین کاشانیان (گیتار اسپانیش)، گرشا رضایی (گیتار بیس)، رضا تاجبخش (پیانو)، میثم مروستی (ویولن) و… از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

    این اثر موسیقایی شامل ۱۲ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن انگیزه، توبه شکستم، بخند می‌خوامت، جان خسته، شب و بارون و…. است.

    https://musiceiranian.ir/?p=48992
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *