×
×

«مامورو ساموراگوچی»

  • کد نوشته: 48982
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • یک موسیقیدان که از وی به عنوان بتهوون ژاپنی نامبرده می‌شد جاعل از آب درآمد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «مامورو ساموراگوچی» موسیقیدان ناشنوای ۵۰ ساله مشهور ژاپنی که از وی به عنوان بتهوون ژاپنی نامبرده می‌شد اعلام کرد که آثارش توسط فرد دیگری ساخته شده است. به گزارش گاردین، ساموراگوچی که در ۳۵ […]

  • یک موسیقیدان که از وی به عنوان بتهوون ژاپنی نامبرده می‌شد جاعل از آب درآمد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «مامورو ساموراگوچی» موسیقیدان ناشنوای ۵۰ ساله مشهور ژاپنی که از وی به عنوان بتهوون ژاپنی نامبرده می‌شد اعلام کرد که آثارش توسط فرد دیگری ساخته شده است.

    به گزارش گاردین، ساموراگوچی که در ۳۵ سالگی ناشنوا شد اعلام کرده که ساخته‌هایش طی سالهای گذشته از جمله مشهورترین کار او به نام «سمفونی هیروشیما» را فرد دیگری ساخته که دوست دارد ناشناس بماند.

    او شهرت خود را بیشتر مدیون ساخت سمفونی هیروشیما است که گفته می‌شد احساسات و اندیشه او درباره بازماندگان بمباران اتمی این شهر را منعکس می‌کند.

    ساموراگوچی که در هیروشیما متولد شد و پدرش از بازماندگان بمباران اتمی این شهر در جریان جنگ جهانی دوم است در بیانیه‌ای که توسط وکیلش منتشر شده به خاطر این کلاهبرداری هنری عذرخواهی کرده، البته معلوم نیست به چه دلیل این آهنگساز ژاپنی تصمیم گرفته به کلاهبرداری هنری خود اعتراف کند.

    ساموراگوچی از سن چهار سالگی نواختن پیانو را از مادرش آموخت و هنگامی که ۱۰ سال داشت، توانست آثار مهم بتهوون و باخ را بنوازد.

    https://musiceiranian.ir/?p=48982
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *