×
×

در نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «چ»

  • کد نوشته: 48828
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون) /مهر نوشت:   سعید راد به خاطر اظهاراتش در تمجید از دو بازیگر دوران پهلوی در مراسم افتتحایه جشنواره فجر و حواشی این صحبت‌ها، عذرخواهی کرد.  سعید راد در نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «چ» که صبح امروز ۱۴ بهمن در برج میلاد برگزار شد درباره اظهارات […]

    در نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «چ»
  • IMG13471053موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون) /مهر نوشت:  

    سعید راد به خاطر اظهاراتش در تمجید از دو بازیگر دوران پهلوی در مراسم افتتحایه جشنواره فجر و حواشی این صحبت‌ها، عذرخواهی کرد.
     سعید راد در نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «چ» که صبح امروز ۱۴ بهمن در برج میلاد برگزار شد درباره اظهارات جنجالی خود در افتتاحیه جشنواره واکنش به خرج داد.

    وی در سخنانی گفت: کسانی که اینجا نشسته‌اید از حرفه‌ای‌ترین افراد مطبوعات هستید و ما بازیگرانی در سینمای ایران داشته‌ایم که هر کدام از بزرگان بودند مثل مرحوم خسرو شکیبایی که جایش خالی است یا بزرگانی مثل پرویز پرستویی، رضا کیانیان یا عرب‌نیا. ما بازیگران با روانیات خود زندگی می‌کنیم و این شاخصه بازیگری است.

    راد ادامه داد: من اگر مزاحم مسئولان جشنواره شدم و به خاطر احساساتم برای آنها مشکلاتی پیش آمد و یک لحظه حرف‌هایی زدم که از منطق خارج شد عذرخواهی می‌کنم اما نظام جمهوری اسلامی در دنیا تثبیت شده است و همه در مقابل قدرت آن سر تعظیم فرود آورده‌اند.

    این بازیگر تاکید کرد: من اگر چیزی گفتم از روی احساسات بوده و من از همه می‌خواهم با من طرف شوند نه جشنواره. وقتی مسئولان جشنواره از من دعوت می کنند و به دلیل احساساتم که ناشی از غریزه بازیگری است چیزی را می‌گویم من را خطاب قرار دهند و ای کاش آنجا منطق داشتم.

    https://musiceiranian.ir/?p=48828
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *