×
×

با آهنگسازی محمد عشقی و خوانندگی امیر مردانه

  • کد نوشته: 48825
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • به نقل از روابط عمومی موسسه راوی آذر کیمیا، این موسسه  آلبوم موسیقایی سنتی “باغ برهنه ” را با آهنگسازی محمد عشقی وخوانندگی امیر مردانه با اشعاری از سعدی، حافظ، شفیعی کدکنی منتشرکرد. این آلبوم برگرفته از فضای صمیمی و گرم نغمات موسیقی دستگاهی ایران نخستین اثر تولید شده خواننده است که با برداشتی نو […]

  • 41022_635268500881883750_mبه نقل از روابط عمومی موسسه راوی آذر کیمیا، این موسسه  آلبوم موسیقایی سنتی “باغ برهنه ” را با آهنگسازی محمد عشقی وخوانندگی امیر مردانه با اشعاری از سعدی، حافظ، شفیعی کدکنی منتشرکرد.

    این آلبوم برگرفته از فضای صمیمی و گرم نغمات موسیقی دستگاهی ایران نخستین اثر تولید شده خواننده است که با برداشتی نو از موسیقی ردیف حال وهوای پر نشاطی رابا آهنگترانه هایی چون جراحت جدایی، خانگاه خرابات، ترانه زمستان و قطعاتی مثل یادخلوت نشین، چهارمضراب، سنتور و آواز دشتی را در ذهن متبادر می‌سازد.

    علی اصغرعربشاهی (تار)، حمیدخوانساری (عود)، حسین حدت (رباب و بم تار)، المیرا مردانه (کمانچه وآلتو)، علیرضادریایی (کمانچه)، وفا مباحی(نی)، حسین زمانی (ضرب)، بامدادملکی (دوایرکوبه‌ای) محمدعشقی (سنتور) نوازندگان همراهی کننده آلبوم باغ برهنه هستند.

    آلبوم باغ برهنه به مدیریت تولید رضا مهدوی از موسسه راوی آذرکیمیا باطراحی گرافیک مجیدکاشانی و ضبط مسترینگ امیرمردانه از امروز  با پخش سراسری در کشور از سوی آوای باربد، گلچین، رها و هنر شهر عرضه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=48825
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *