×
×

جشنواره های فجر سنخیتی با دهه فجر ندارد

  • کد نوشته: 48765
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۱۲ دیدگاه
  • امام جمعه مشهد گفت: اجرای کنسرت‌های موسیقی و جشنواره فیلم فجر سنخیتی با دهه فجر سال ۵۷ ندارد. آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در نشست ستاد دهه فجر استان مشهد که دیروز ۱۳ بهمن ماه در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، گفت: باید مانند نیمه شعبان برنامه‌هایی که با دهه فجر سنخیت دارد اجرا شود، […]

  • امام جمعه مشهد گفت: اجرای کنسرت‌های موسیقی و جشنواره فیلم فجر سنخیتی با دهه فجر سال ۵۷ ندارد.

    آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در نشست ستاد دهه فجر استان مشهد که دیروز ۱۳ بهمن ماه در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، گفت: باید مانند نیمه شعبان برنامه‌هایی که با دهه فجر سنخیت دارد اجرا شود، برنامه‌های دهه فجر را نباید به فیلم و موسیقی منحصر کرد.

    وی افزود: تمام گرایش دنیا به اسلام شیعه و انقلاب است، دنیا نام اسلام را با نام امام خمینی(ره) می‌شناسند.

    امام جمعه مشهد خطاب به اعضای ستاد دهه فجر استان خاطرنشان کرد: شما باید همت خود را در دو جهت معطوف کنید که شامل سنخیت برنامه‌های دهه فجر با دین و پیشگیری شورای هماهنگی از برگزاری برنامه‌های غیرشرعی و ضد ارزشی در مشهد و شهرستان‌ها باشد.

    عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهرستان‌های اطراف خراسان رضوی ادامه داد: ۲ الی ۳ برنامه در قوچان و چناران برگزار شد که البته ربطی به دهه فجر نداشت، مایه تاسف است، باید مراقب باشیم تا حرکت ضد ارزشی توسط بعضی از جریان‌ها ایجاد نشود.

    وی ادامه داد: سرود یار دبستانی من ضد انقلابی است و در حال حاضر منافقین آن را می‌خوانند، من چندبار به آقای دارابی تذکر دادم که آن را از تلویزیون پخش نکنند.

    شایان ذکر است در انتهای مراسم حجت الاسلام شریعتی، رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد بابت عدم صدور مجوز برگزاری کنسرت در مشهد تشکر کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=48765
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *