×
×

بیش از هشت شهر میزبان سعید شهروز

  • کد نوشته: 48429
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • سعید شهروز خواننده کشورمان از اجرا و برگزاری تور کنسرت‌های خود پس از ۴ سال ناکامی در برگزاری کنسرت خبر داد. سعید شهروز خواننده پاپ گفت: امسال پس از چهار سال فراز و نشیب برای برگزاری کنسرت در شهرهای زیادی از کشورم پس از هماهنگی‌هایی که با مسئولان مربوطه انجام شد، خدمت گذار به مردم […]

  • سعید شهروز خواننده کشورمان از اجرا و برگزاری تور کنسرت‌های خود پس از ۴ سال ناکامی در برگزاری کنسرت خبر داد.

    سعید شهروز خواننده پاپ گفت: امسال پس از چهار سال فراز و نشیب برای برگزاری کنسرت در شهرهای زیادی از کشورم پس از هماهنگی‌هایی که با مسئولان مربوطه انجام شد، خدمت گذار به مردم خوبمان هستم. امیدوارم هرچه سریع‌تر میهمان عضو گرمشان شوم .

    این خواننده در خصوص شهرستان‌هایی که در آن اجرا دارد بیان کرد: با توجه به نامشخص بودن دقیق مکان‌های برگزاری کنسرت هنوز نمی‌توانم نام شهرها را اعلام کنم. اما در رابطه به زمان برگزاری تور باید گفت به امید خدا در سال جدید از اوایل فروردین و تا قبل آغاز دهه فاطمیه به پایان خواهد رسید که بیش از هشت شهر تا به این روز قطعی شده است.

    شهروز درباره آهنگ‌هایی که در این کنسرت اجرا خواهد کرد اظهار داشت: سعی کردم در انتخاب کارهایم بیشتر از آهن‌های شادی استفاده کنم تا فضای مملو از انرژی به مخاطبانم القا شود.

    وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مخاطبانی که با عنایت و صبرشان بنده را مورد لطف‌شان قرار داده‌اند، در سال جدید بتوانم این چهار سال را جبران کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=48429
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *