×
×

پس از ۵ سال معطلی در ارشاد

  • کد نوشته: 4795
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۸۹
  • ۰
  • آلبوم «عشق آتشین» به خوانندگی امین‌الله رشیدی تا نیمه‌های بهمن منتشر می‌شود. امین‌اله‌رشیدی(خواننده) با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این آلبوم شامل ۱۳ قطعه موسیقایی است که توسط ارکستر شماره ۲ و ۶ رادیو اجرا شده بود. وی افزود: در این اثر موسیقایی نوازندگانی چون حبیب‌اله بدیهی، پرویز یاحقی، همایون خرم، عباس شایوری، رضایاوری، […]

  • آلبوم «عشق آتشین» به خوانندگی امین‌الله رشیدی تا نیمه‌های بهمن منتشر می‌شود.
    امین‌اله‌رشیدی(خواننده) با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این آلبوم شامل ۱۳ قطعه موسیقایی است که توسط ارکستر شماره ۲ و ۶ رادیو اجرا شده بود.
    وی افزود: در این اثر موسیقایی نوازندگانی چون حبیب‌اله بدیهی، پرویز یاحقی، همایون خرم، عباس شایوری، رضایاوری، انوشیروان روحانی و جهانگیر ملک و… صدای من را همراهی کرده‌اند.
    این خواننده پیشکسوت با اشاره به اینکه آلبوم «عشق آتشین» به همان شکل قدیمی و بدون هیچ دست‌کاری انتشار می‌یابد، خاطرنشان کرد: اشعار این اثر از آثار ایرج تیمور تاش، تورج نگهبان، کریم فکور، رهی معیری و نظام فاطمی انتخاب شده است.
    رشیدی ادامه داد: آلبوم من با آثار گذشته‌ام کاملا متفاوت است که این تفاوت‌ها را بعداز عرضه‌ی آلبوم شرح خواهم داد. همچنین این اثر در دستگاه چهارگاه، سه گاه، دشتی، ماهور، شور و اصفهان است.
    وی درباره انتشار کتاب دومش هم گفت که؛ کتاب هم‌اکنون پنج سال است در وزارت ارشاد مانده است: در دولت جدید نزدیک به ۸۰ مورد اصلاحی و حذفی در کتاب وجود داشت که قبول نکردم.
    وی گفت: ترجیح می‌دهم این کتاب که ادامه‌ی کتاب خاطره‌ها و نغمه‌ها است را در شرایطی دیگر و در دولتی بعدی چاپ کنم تا مجبور نباشم بسیاری از اسناد تاریخی را در آن حذف کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=4795
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *