×
×

در تالار وحدت

  • کد نوشته: 4751
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام آبان ۱۳۸۹
  • ۰
  • مراسم پایانی نخستین دوره جایزه سال ایرج بسطامی همزمان با بزرگداشت این خواننده فقید و زنده‌یاد پرویز مشکاتیان ۸ آذرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در این مراسم که با حضور استادان، پژوهشگران و فعالان موسیقی ایرانی برگزار می‌شود، سه تن از شرکت‌کنندگان در این جایزه که پس از […]

  • مراسم پایانی نخستین دوره جایزه سال ایرج بسطامی همزمان با بزرگداشت این خواننده فقید و زنده‌یاد پرویز مشکاتیان ۸ آذرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در این مراسم که با حضور استادان، پژوهشگران و فعالان موسیقی ایرانی برگزار می‌شود، سه تن از شرکت‌کنندگان در این جایزه که پس از پشت سر گذاشتن مراحل داوری و آزمون حضوری از میان ۲۴۱ شرکت‌کننده حائز بیشترین امتیاز شدند، به عنوان برندگان نخستین دوره جایزه ایرج بسطامی معرفی می‌شوند.

    در این مراسم همچنین ۳ نفر دیگر از شرکت‌کنندگان در جایزه، از طرف هیات داوران قدردانی شده و جایزه‌ای با عنوان «یک عمر فعالیت هنری در عرصه موسیقی سنتی» نیز به یکی از پیشکسوتان موسیقی ایرانی اهدا می‌شود.

    اجرای کنسرت گروه همایون به سرپرستی «حسین پرنیا» و گروه بنیاد بسطامی به سرپرستی «محمد موحدنیا» از دیگر برنامه‌های مراسم پایانی نخستین دوره جایزه سال ایرج بسطامی است.

    سخنرانی «ایران درودی» نقاش معاصر و عضو هیات امنای بنیاد فرهنگی – هنری ایرج بسطامی و نمایش فیلم مستند «آتش آه» نیز از برنامه‌های دیگر این مراسم عنوان شده است.

    این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز دوشنبه ۸ آذرماه، در سالن اصلی مجموعه رودکی (تالار وحدت) واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=4751
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *