×
×

امین طارمی در گفتگو با مهر تشریخ کرد

  • کد نوشته: 47117
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • جزئیات تصادف فرزاد حسنی در جاده چالوس اعلام شد

    امین طارمی در گفتگو با مهر تشریخ کرد
  • IMG15252012
    موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما، تلویزیون و رادیو)/ خبرگزاری مهر نوشت:
    امین طارمی، تهیه‌کننده و مجری به تشریح جزئیات تصادف خودروی حامل وی و فرزاد حسنی و دو تن دیگر در جاده کرج – چالوس پرداخت.
     امین طارمی در گفتگو با خبرنگار مهر در البرز، وضعیت جوی نامناسب و لغزندگی جاده را علت اصلی تصادف خودروی حامل وی، فرزاد حسنی، علی مرادی و سعید گلابگیر از تهیه کنندگان و مجریان سیما دانست.وی افزود: بلافاصله پس از تصادف و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی کرج و بخش اورژانس منتقل و خوشبختانه پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شدیم.

    طارمی ادامه داد: من و فرزاد حسنی دچار کوفتگی شدید شدیم و فرزاد حسنی به دلیل فشار کمربند کمی آسیب بیشتری دیده که خوشبختانه در حال حاضر در حال استراحت و روبه بهبودی است و در بیمارستان بستری نشده است.

    وی صدمه وارد شده به سعید گلابگیر دیگر سرنشین این خودرو را کمی شدیدتر از دیگران دانست و ابراز امیدواری کرد: وی نیز هر چه سریعتر بهبود یابد.

    این تهیه‌کننده و مجری همچنین ضمن قدردانی از هنرمندان و اهالی رسانه که جویای حال مصدومان این حادثه بودند تاکید کرد: حال همه گروه هنرمندی که عازم شمال کشور برای اجرای برنامه ارگانی خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

    این حادثه در بامداد یکشنبه حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه در تونل ۷ جاده چالوس روی داده و سعید گلابگیر نیز راننده و خودروی مقابل تندر بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=47117
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *