×
×

منع قانونی نداشت

  • کد نوشته: 46603
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۸ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • مدیر موسسه تهیه آثار موسیقایی ایران گام گفت: آلبوم “دهاتی” از جمله آثار شادمهر عقیلی است که سال ۷۸ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید و روانه بازار موسیقی شده و انتشار مجدد منع قانونی نداشته است. صدرالدین حسین‌خانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر تجدید چاپ آلبوم “دهاتی” اینگونه گفت: […]

  • مدیر موسسه تهیه آثار موسیقایی ایران گام گفت: آلبوم “دهاتی” از جمله آثار شادمهر عقیلی است که سال ۷۸ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید و روانه بازار موسیقی شده و انتشار مجدد منع قانونی نداشته است.

    صدرالدین حسین‌خانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر تجدید چاپ آلبوم “دهاتی” اینگونه گفت: آلبوم موسیقایی “دهاتی” از جمله کارهای تولید شده شادمهر عقیلی در زمان حضورش در ایران است.  وی در آن زمان برای فعالیت در کشورمان مشکل قانونی نداشت و آثار دیگری چون آلبوم “مسافر” و “بهار من” نیز از جمله کارهای وی است که هم اکنون نیز در بازار موسیقی به فروش می‌رسد.

    وی ادامه داد: وقتی مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تهیه، تولید و نشر آثار یک خواننده یا اثر موسیقایی صادر می شود تا زمانی که مرجع قضایی دستور رسمی مبنی بر توقف نشر و یا مواردی از این دست صادر نکند منعی برای انتشار و عرضه چند باره آن اثر موسیقایی با توجه به درخواست خریداران رسمی اثر وجود نخواهد داشت.

    ناشر آلبوم دارای مجوز “دهاتی” تصریح کرد: در مجوزی که برای انتشار آلبوم “دهاتی” داریم هیچ قیدی مبنی بر تعداد مشخص شده محصول برای عرضه آن در بازار موسیقی وجود ندارد و ناشر این اختیار را دارد تا زمانی که مراجع قانونی تذکری به وی نداده اند نسبت به انتشار اثر اقدام کند.

    براساس این گزارش آلبوم “دهاتی” به آهنگسازی و خوانندگی شادمهر عقیلی سال ۷۸ با مجوز مرکز موسیقی وزارت ارشاد در بازار موسیقی منتشر شده است. این خواننده که چندین سال است از ایران خارج و به یکی از خوانندگان آن‌سوی مرزها با سبک و سیاق آنها تبدیل شده است.

    این آلبوم که این روزها تجدید انتشار شده است، در سال‌های گذشته تجدید انتشار نشده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=46603
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *