×
×

آقایونی که در وزارت ارشاد آلبوم‌ها و آهنگ‌ها را تایید می‌کنند گفته بودند مگر رضا رویگری خواننده است؟

  • کد نوشته: 46141
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۲ام دی ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • رضا رویگری درباره فعالیت‌های جدیدش به  برنا گفت: این روز‌ها سر فیلمبرداری مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری هستم. وی با بیان اینکه در «شاهگوش» نقش خاصی دارم، افزود: در این مجموعه نقش یک مهندس را دارم که گرفتار مواد مخدر شده است و دائم توهم می‌زند. رویگری درباره ارتباط کاری‌اش با داوود میرباقری نیز […]

  • رضا رویگری درباره فعالیت‌های جدیدش به  برنا گفت: این روز‌ها سر فیلمبرداری مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری هستم.

    وی با بیان اینکه در «شاهگوش» نقش خاصی دارم، افزود: در این مجموعه نقش یک مهندس را دارم که گرفتار مواد مخدر شده است و دائم توهم می‌زند.

    رویگری درباره ارتباط کاری‌اش با داوود میرباقری نیز گفت: من و داود عاشق همدیگه هستیم. در کار با او راحت هستم و بدون استرس باهم کار می‌کنیم تا آنجا که بدون خستگی به خانه برمی گردم.

    بازیگر فیلم سینمایی «گناهکاران» در ادامه افزود: مجموعه «شاهگوش» خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است و فروش نسبتا خوبی هم داشته است. بهرحال زمانیکه تلویزیون بودجه مناسبی ندارد نمایش خانگی بهترین راه برای دیده شدن و پرداختن به این مجموعه‌ها است تا بدین صورت به نحوی هم کیفیت کار‌ها بالا رود.

    وی خاطرنشان کرد: دوست داشتم «شاهگوش» از یکی از شبکه‌های صداو سیما پخش شود تا همه مردم آن را ببینند زیرا برای این مجموعه زحمت زیادی کشیده شده است.

    رویگری درباره برگزاری کنسرت‌هایش نیز توضیح داد: قرار بود بعد از ماه محرم وصفر در چند شهرستان کنسرت اجرا کنم اما تا به امروز هنوز شرایط آن مهیا نشده است اما حتما تا قبل از عید در برخی شهرستان‌ها اجرا خواهم گذاشت.

    وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آلبوم دیگری را هم روانه بازار موسیقی خواهید کرد؟ پاسخ داد: برای آلبوم کازابلانکا پیر شدم. از مرگز موسیقی وزارت ارشاد تشکر می‌کنم اما در اینجا باید گوشزد کنم که قوانین آن‌ها بسیار دست و پاگیر است و به نوعی دست آدم را می‌بندد بنابراین خود به خود کم کار می‌شویم.

    رویگری در ادامه افزود: برای شب یلدا یک تک آهنگ با سعید ازهری خواندم که بسیارهم مورد استقبال قرار گرفت و چندین هزار نفر آن را دانلود کردند. زمانی که قوانین تا این اندازه سخت و دست و پاگیر باشد مجبورهستیم به این شکل کار کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: آقایونی در وزارت ارشاد آلبوم‌ها و آهنگ‌ها را تایید می‌کنند گفته بودند مگر رضا رویگری خواننده است؟ در پاسخ به آن‌ها باید بگویم مثل اینکه فراموش کردید که اولین آهنگ انقلاب را من خواندم.

    این بازیگر همچنین گفت: صدا و سیما خانه ما هنرمندان است دلمان می‌خواهد هرکاری که انجام می‌دهیم اول برای صدا و سیما باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=46141
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *