×
×

صداگذاری “خط ویژه”

  • کد نوشته: 45757
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • مصطفی کیایی کارگردان “خط ویژه” از آماده شدن مراحل نهایی قطعه‌ای توسط رضا یزدانی برای تیتراژ پایانی این فیلم خبر داد و تاکید کرد که این قطعه تبدیل به یک نماهنگ خواهد شد. مصطفی کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین مراحل ساخت فیلم جدیدش اینگونه گفت: فیلمبرداری روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه در […]

  • مصطفی کیایی کارگردان “خط ویژه” از آماده شدن مراحل نهایی قطعه‌ای توسط رضا یزدانی برای تیتراژ پایانی این فیلم خبر داد و تاکید کرد که این قطعه تبدیل به یک نماهنگ خواهد شد.

    مصطفی کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین مراحل ساخت فیلم جدیدش اینگونه گفت: فیلمبرداری روز چهارشنبه ۲۷ آذر ماه در میدان شعاع حوالی هفت تیر با حضور تمام بازیگران در یک سکانس به پایان رسید. تدوین هم توسط نیما جعفری جوزانی تمام شد و ما فیلم را امروز ۳۰ آذر ماه تحویل دفتر جشنواره فجر دادیم.

    وی افزود: مهران ملکوتی صداگذاری را آغاز کرده و آرمان موسی‌پور نیز ساخت موسیقی را همزمان انجام می دهد.

    کیایی درباره حضور رضا یزدانی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی این فیلم نیز توضیح داد: سبک خوانندگی رضا یزدانی به فضای فیلم “خط ویژه” نزدیکی دارد به همین دلیل به سراغ وی رفتیم. البته انتخاب شعر و موسیقی نیز برعهده وی است. این قطعه به همان نام “خط ویژه” تولید شده و قرار است بعدا به یک نماهنگ تبدیل شود.

    به گفته وی، ضبط این قطعه شب گذشته ۲۹ آذرماه توسط رضا یزدانی به پایان رسید.

    وی در پایان عنوان کرد: تلاش کردم “خط ویژه” یک فیلم به‌روز و جوان‌پسند باشد. امسال نیز جشنواره پرباری خواهیم داشت چراکه بزرگان سینما حضور دارند و در چنین شرایطی امیدوارم فیلم من هم توسط مخاطبان دیده شود و ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.

    “خط ویژه” یک تریلر اجتماعی و شهری است که به مسائل جوانان و جامعه امروز می‌پردازد. داستان فیلم روایت مقطعی از زندگی چند جوان است که پول هنگفتی به دست می‌آورند و …

    فیلمنامه “خط ویژه” را مصطفی کیایی نوشته و مهدی جعفری مدیر فیلمبرداری فیلم است. همچنین مهرداد میرکیانی به عنوان طراح چهره‌پردازی، حجت اشتری طراح صحنه، رعنا امینی طراح لباس، امیر نوبخت صدابردار و محمد فوقانی عکاس با این پروژه همکاری می‌کنند.

    هانیه توسلی، میترا حجار، پریناز ایزدیار، مصطفی زمانی، میلاد کی‌مرام، هومن سیدی، محسن کیایی و سام قریبیان از بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم به تهیه‌کنندگی مسعود جعفری جوزانی ساخته شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=45757
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *