×
×

توسط شرکت آوای مهر میهن

  • کد نوشته: 45657
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • محسن مرعشی در گفتگو با خبرنگار «آرتنا» درباره ی جدیدترین اثر خود اظهار داشت: دومین آلبوم موسیقی ام به نام «خلوت دل» با هشت قطعه، تلفیقی است از ساز تنبور با سایر سازهای کلاسیک که دو سال پس از انتشار آلبوم «حسرت دیدار» توسط شرکت «آوای مهر میهن» در آذر ۱۳۹۲ وارد بازار شد. وی […]

  • 0022محسن مرعشی در گفتگو با خبرنگار «آرتنا» درباره ی جدیدترین اثر خود اظهار داشت: دومین آلبوم موسیقی ام به نام «خلوت دل» با هشت قطعه، تلفیقی است از ساز تنبور با سایر سازهای کلاسیک که دو سال پس از انتشار آلبوم «حسرت دیدار» توسط شرکت «آوای مهر میهن» در آذر ۱۳۹۲ وارد بازار شد.

    وی با تاکید بر همکاری برخی از هنرمندان اشاره کرد: هزینه ضبط و انتشار آلبوم توسط شرکت بهینه پویای طبرستان به مدیریت جناب امیرحسین قریشی، انجام پذیرفت.

    آهنگساز آلبوم «خلوت دل» ادامه داد: تنظیم آهنگ ها به عهده حامد محمدی و صدابردار ابراهیم اکبری بود. میکس و مستر در استودیو کرال توسط ابراهیم اکبری و استودیو بل توسط امید نیک بین انجام شد. عکس و طراحی آلبوم نیز توسط کوروش صوفی انجام شد.

    وی گفت: این آلبوم همانند کار قبلی مضمونی عرفانی دارد و دو ترانه آن از دکلمه استاد میرشکاک استفاده شده است. دیگر اشعار هم از حافظ ، مولانا و ایرج قنبری می باشند.

    این هنرمند در خصوص انگیزه تولید این آلبوم موسیقی تصریح کرد: ترانه (خواب) عرض ارادتی است نسبت به نماد عشق و آزادگی؛ حضرت حسین بن علی (ع)، که امید است به وسعت فضل و کرامتش، نقصان کار را بر ما ببخشاید.

    ترانه (قلعه زخم) که راجع به جنگ هشت ساله ایران است، تقدیم شد به همه دلاورانی که بی ادعا جنگیدند، خصوصا شهید محمد آزمون _ برادر خوانده همسرم_ که امیدوارم به عظمت و بزرگی روحشان، بضاعت اندکم را در این قطعه، پذیرا باشند. همچنین ترانه (وطن) را تقدیم کردم به همه هموطنانم خصوصا _پدر عزیزم_ که عاشقانه ایران و اسطوره هایش را دوست میدارد.

    وی افزود: هفت قطعه از هشت ترانه خلوت دل در شبکه های مختلف تلویزیون، مجوز پخش گرفته و بارها به صورت زنده و یا ساخت نمآهنگ و کلیپ، پخش شده است.

    نوازندگانی که در ضبط این اثر حضور داشتند عبارتند از: محسن مرعشی؛ تنبور، حامد محمدی پیانو و سازهای الکترونیک، داوود ترزبان دف و سازهای کوبه ای، حسین رودگر آملی گیتار اسپانیش- گیتار الکتریک، مهبد نبوی تهرانی کمانچه، علی اسدی ویولن، سینا شکری نی، عرفان پرقوه فلوت، مهدیه ابراهیمی همخوان و آوا و یوسفعلی میرشکاک دکلمه.

    https://musiceiranian.ir/?p=45657
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *