×
×

به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی

  • کد نوشته: 45643
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام آذر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • ضا صادقی تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی «رخنه» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی را می‌خواند. به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، حسین تبریزی با اعلام این خبر گفت: تیتراژ پایانی این سریال با آهنگسازی محمد مهدی گورنگی و بر اساس ترانه‌ای از همین خواننده شناخته‌شده، ساخته می‌شود. وی افزود: تصویربرداری سکانس‌های زورخانه و قهوه‌خانه […]

  • ضا صادقی تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی «رخنه» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی را می‌خواند.

    به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، حسین تبریزی با اعلام این خبر گفت: تیتراژ پایانی این سریال با آهنگسازی محمد مهدی گورنگی و بر اساس ترانه‌ای از همین خواننده شناخته‌شده، ساخته می‌شود.

    وی افزود: تصویربرداری سکانس‌های زورخانه و قهوه‌خانه به پایان رسیده، همکاران ما اکنون در خیابان آذربایجان مستقر شده‌اند تا بخش‌های مربوط به خانه رضا را تصویربرداری کنند.

    این تهیه‌کننده و کارگردان از پایان ۷۰ درصد از کار تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد و افزود: تدوین و صداگذاری این اثر تلویزیونی به طور همزمان در حال پیگیری است و سریال تا اواخر هفته برای پخش تحویل شبکه می‌شود.

    به گفته تبریزی لوکیشن بعدی این سریال در بازار سید اسماعیل خواهد بود، گروه برنامه‌ساز «رخنه» به زودی به سمت بازار تهران کوچ می کنند تا بخش های مربوط به مغازه وحید را تصویربرداری کنند.

    «رخنه» نام سریالی است که به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو و به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی ساخته می‌شود. تهیه‌کنندگی این مجموعه را مسعود اطیابی به همراه حسین تبریزی برعهده دارند.

    تبریزی در این سریال ۱۰ قسمتی به یکی از مشاغل مرتبط با عزاداری‌های حسینی توجه ویژه کرده و سعی دارد تا با نگاهی متفاوت به بیان ناگفته هیات‌های مذهبی و عزاداری امام حسین(ع) بپردازد.

    داستان «رخنه» درباره مردی تقریبا پنجاه ساله به نام وحید است که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری مثل علم، کتل، چلچراغ و طبل دارد. او این شغل را از پدرش به ارث برده و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می‌گذراند، اما وحید درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیات‌های مذهبی را آماده کند با مشکلی روبه‌رو می‌شود که حل آن ساده نیست.

    در این سریال علیرضا جلالی تبار، زیبا بروفه، عنایت بخشی به ترتیب در نقش های وحید، همسر وحید و حاج محمود ایفای نقش می کنند، از دیگر بازیگران این سریال می توان به رحیم نوروزی، میرطاهر مظلومی، افشین سنگ چاپ، امیر غفارمنش، نیلوفر شهیدی، اشکان اشتیاق، زهرا سعیدی، آتش تقی‌پور و مینا جعفرزاده اشاره کرد.

    تدوین و صداگذاری این مجموعه تلویزیونی به ترتیب توسط رضا مطهری، کامران خالقی و بهروز داوودی و احسان اجتهادی انجام می‌گیرد.

    از دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تولید: داوود شیرعلی/ مدیر برنامه ریزی: امیر سلیم خانی/ مدیرتدارکات: نادر محمدی/ دستیار کارگردان: محمد عفراوی و حمید عضجی/ منشی صحنه: مهتاب شهرابی / طراح لباس و صحنه: قاسم ترکاشوند/ طراح گریم: محمد قومی/ تصویربردار: رضا شیخی/ صدابردار: بهروز عابدینی.

    https://musiceiranian.ir/?p=45643
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *