×
×

در پس استقبال علاقمندان از این کنسرت

  • کد نوشته: 4547
  • شادروان موسوي
  • شنبه, ۱۵ام آبان ۱۳۸۹
  • ۰
  • در پی استقبال از کنسرت همایون شجریان و گروه “همنوازان حصار” و درخواستهای مکرر علاقه‌مندان جهت تمدید کنسرت، با همیاری مدیریت محترم تالار وحدت، این کنسرت در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ آبان ماه تمدید شد. فروش بلیط از طریق سایت www.shajarianconcert.com از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان آغاز می گردد. دوستانی که تمایل […]

  • در پی استقبال از کنسرت همایون شجریان و گروه “همنوازان حصار” و درخواستهای مکرر علاقه‌مندان جهت تمدید کنسرت، با همیاری مدیریت محترم تالار وحدت، این کنسرت در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ آبان ماه تمدید شد.

    فروش بلیط از طریق سایت www.shajarianconcert.com از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان آغاز می گردد. دوستانی که تمایل به تهیه حضوری بلیط این کنسرت را دارند می توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۷ روز یکشنبه ۱۶ آبان با مراجعه به شرکت دل آواز بلیط خود را حضوراً خریداری و دریافت نمایند. خواهشمند است جهت تسریع در خرید مراجعین محترم کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. توجه فرمایید شماره کد ملی بلیت‌های کنسرت در درب تالار وحدت با شماره ملی خریدار بلیت مطابقت داده می‌شود بدین رو خواهشمند است در موقع خرید بلیت دقت فرمایید و از خرید بلیت خارج از سیستم فروش خودداری فرمایید.

    علاقه مندان به تهیه بلیط اینترنتی کنسرت، با مراجعه به سایت www.shajarianconcert.com نسبت به عضویت و یا تکمیل و تصحیح اطلاعات قبلی خود اقدام نمایند. شماره تماس های ۸۸۷۲۷۰۴۶ و ۸۸۷۲۷۰۴۷ بخش پشتیبانی این سایت جوابگوی سوالات خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=4547
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *