×
×

«رشید رفیعی» خبر داد

  • کد نوشته: 45357
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۳ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • «رشید رفیعی» از جمله موزیسین هایی است که علاوه بر فعالیت در زمینه شعر و ملودی و تنظیم ، تا کنون قطعاتی را نیز با صدای خودش منتشر کرده است. البته او بیشتر با خواننده های دیگر همکاری می کند و ایام پرکاری را سپری می نماید. او سال ۹۰ را با آلبوم «ماه می […]

  • Hedayati«رشید رفیعی» از جمله موزیسین هایی است که علاوه بر فعالیت در زمینه شعر و ملودی و تنظیم ، تا کنون قطعاتی را نیز با صدای خودش منتشر کرده است.
    البته او بیشتر با خواننده های دیگر همکاری می کند و ایام پرکاری را سپری می نماید. او سال ۹۰ را با آلبوم «ماه می خنده» با صدای «محمدرضا هدایتی» به اتمام رساند و حضور پررنگی در تمامی بخش های آن آلبوم داشت. رشید رفیعی در مورد آخرین وضعیت آلبوم جدید «محمدرضا هدایتی» به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «در حال حاضر آلبوم سوم «محمدرضا هدایتی» مراحل پایانی تولید را سپری می کند و ضبط قطعات در استودیوی موسسه «ترانه سمان» انجام شد. این اثر نسبت به دو آلبوم قبلی او تفاوت های بسیاری دارد و از لحاظ موسیقایی در آن شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. خود او نیز کارها را با جدیت پیگیری کرد و پختگی وی نیز در این عرصه بیش از پیش شده است. این آلبوم «عشق پنهونی» نام دارد و تمامی تنظیم ها را من انجام داده ام. برخی از ملودی ها را نیز مشترکا با محمدرضا ساخته ایم. در این اثر وظیفه سرودن ترانه ها و میکس و مستر را نیز بر عهده دارم. تمام سعی ما در مراحل تولید آلبوم این بود که علاوه بر حفظ استایل کاری دو آلبوم قبلی ، یک فضای جدیدی را نیز ایجاد کنیم. نظرات پیرامون آلبوم ها و تک قطعات محمدرضا را دریافت کردیم و در جهت پوشش نقاط ضعف قدم برداشتیم. نوازنده های حاضر نیز همان دوستانی هستند که در آلبوم قبلی به نوازندگی پرداخته بودند و تغییری در این قسمت لحاظ نکرده ایم. زمان انتشار آن نیز اسفندماه است و از طریق موسسه فرهنگی و هنری ترانه سمان به دست مخاطبان خواهد رسید».
    او در مورد کنسرت های محمدرضا هدایتی نیز افزود: «کنسرت های این خواننده نیز از اسفندماه آغاز می شود و او در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود. در حال آماده سازی این برنامه نیز هستیم و من رهبری ارکستر را بر عهده دارم. قطعا با انتشار آلبوم سوم ، فضای کنسرت نیز به روزتر و متفاوت تر خواهد بود».
    رفیعی علاوه بر این همکاری در آلبوم جدید «علیرضا قمیشی» نیز حضور دارد و درباره آن گفت: «پروسه تولید آلبوم دوم «علیرضا قمیشی» نیز در جریان است و قطعاتی آماده است. اما برای انتشار آن نمی توانم زمان قطعی را اعلام کنم و پس از اتمام کارها در یک زمان مناسب منتشر خواهد شد».

    https://musiceiranian.ir/?p=45357
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *