×
×

گروه آوازی تهران به دنبال تالار اجرای برنامه

  • کد نوشته: 45317
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • سرپرست گروه آوازی تهران با اشاره به پیدا نکردن تالاری برای اجرای تازه ترین کنسرت این گروه از به پایان رسیدن مرحله ضبط آلبوم جدید طی روزهای گذشته خبر داد. میلاد عمرانلو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های گروه آوازی تهران گفت: قرار بود شهریورماه تازه‌ترین کنسرت خود را با اجرای قطعاتی جدید […]

  • IMG11515202سرپرست گروه آوازی تهران با اشاره به پیدا نکردن تالاری برای اجرای تازه ترین کنسرت این گروه از به پایان رسیدن مرحله ضبط آلبوم جدید طی روزهای گذشته خبر داد.

    میلاد عمرانلو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های گروه آوازی تهران گفت: قرار بود شهریورماه تازه‌ترین کنسرت خود را با اجرای قطعاتی جدید از آلبوم “وکاپلا ۳” در تالار وحدت برگزار کنیم که متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی‌هایی که به وجود آمد این امر میسر نشد. بعد از کنسل شدن برپایی کنسرت در تالار وحدت، به ما اعلام کردند که تا پایان سال دیگر امکان اجرا برای ما نیست مگر اینکه گروه و یا اجرایی از برگزاری برنامه در تالار وحدت انصراف دهد و ما جایگزین آنها شویم.

    وی خاطرنشان کرد: به هر ترتیب اگر امکان اجرای برنامه در تالار وحدت را نداشته باشیم مجبوریم برای برگزاری کنسرت به دنبال تالارهای دیگری غیر از تالار وحدت باشیم. طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته به طور حتم در آینده‌ای نزدیک کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها خواهیم داشت که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

    سرپرست گروه آوازی تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پایان ضبط آلبوم “وکاپلا ۳” اشاره کرد و گفت: مدتی است که کار ضبط آلبوم به پایان رسیده و قرار است به زودی توسط انتشارات “نی داوود” وارد بازار موسیقی شود.

    وی تصریح کرد: این آلبوم شامل ۱۲ قطعه از آثار برگزیده فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی است که در آنها آثار آهنگسازانی چون انریکو موریکونه، جان ویلیامز و حسین علیزاده گنجانده شده است و به نوعی یک رپرتوار کاملا متفاوت نسبت به آلبوم قبلی گروه خواهد بود.

    سرپرست گروه آوازی تهران خاطرنشان کرد: این آلبوم به غیر از اینکه یک رپرتوار متفاوت است به لحاظ ساختاری نیز از رنگ‌های صوتی ویژه ای استفاده کرده که به اعتقاد من می تواند موفقیت های بیشتری از آلبوم قبلی را هم کسب کند چراکه این ویژگی‌ها به دلیل اینکه تاکنون کمتر مورد استفاده قرار گرفته است می‌تواند برای مخاطبان نیز جذاب باشد.

    براساس گزارش مهر، “وکاپلا” نخستین اثر گروه آوازی تهران است که در آن قطعاتی از روح الله خالقی، علی اکبر قربانی، احمد پژمان، توفیق قلی اف، لوریس چکناوریان و شهرام توکلی توسط این گروه به سرپرستی میلاد عمرانلو به اجرا در آمده است.

    گروه آوازی تهران در سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرد که اولین کنسرت این گروه به همراه ساز پیانو در سال ۸۵ به روی صحنه رفت. اواخر این سال گروه آوازی تهران با الهام از گروه های اروپایی سبک جدید خود را آغاز کرد. در این شیوه هر خواننده ایفای نقش سازی در ارکستر را برعهده می گیرد که نتیجه آن اجرای کامل قطعات ارکسترال همراه با افکت های صوتی خاص توسط گروه است.

    https://musiceiranian.ir/?p=45317
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *