×
×

توضیحات معاون هنری وزیر ارشاد در این زمینه

  • کد نوشته: 45309
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۲
  • ۹ دیدگاه
  • سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه از معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای توضیح درباره قتل دو خواننده ایرانی و دفن این دو خواننده در قطعه هنرمندان دعوت کردیم گفت: پرداخت کمک هزینه ۱۰۰ میلیونی وزارت ارشاد برای دفن این دو خواننده تکذیب شد. به گزارش ایسنا، سیدعلی طاهری در تشریح جلسه امروز […]

  • سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه از معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای توضیح درباره قتل دو خواننده ایرانی و دفن این دو خواننده در قطعه هنرمندان دعوت کردیم گفت: پرداخت کمک هزینه ۱۰۰ میلیونی وزارت ارشاد برای دفن این دو خواننده تکذیب شد.

    به گزارش ایسنا، سیدعلی طاهری در تشریح جلسه امروز (یکشنبه ۱۰ آذرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، تصریح کرد: حاشیه‌هایی در خصوص دو خواننده ایرانی به قتل رسیده در خارج از کشور و دفن این دو خواننده در قطعه هنرمندان مطرح شده که از پرداخت کمک هزینه ۱۰۰ میلیونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دفن این دو خواننده خبر می‌داد که در این زمینه از معاون هنری وزارت ارشاد دعوت شد تا توضیحاتی را ارائه کند.

    نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: مرادخانی این شایعه را تکذیب کرد، اما نمایندگان از اینکه این دو خواننده فعال در خارج از کشور در قطعه هنرمندان دفن شدند ناراحت بودند که مرادخانی دلیل این امر را فعالیت خالصانه پدر و مادر این دو خواننده به فرهنگ کشور دانست.

    وی درباره جلسه فوق‌العاده کمیسیون فرهنگی مجلس که صبح امروز تشکیل شد، گفت: در این جلسه با دعوت از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد طرح جامع نظام رسانه مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به اینکه امروز اولین جلسه بررسی این طرح بود که جزئیات آن قابل ارائه نیست.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخاب مشاوران برای تصمیم گیری درباره لایحه بودجه ۹۳ و طرح مساجد از دیگر موارد مورد بررسی در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود.

    سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمع‌بندی‌های نهایی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده نیز انجام شد که تنها نیاز به یکسری اصلاحات ویرایشی دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45309
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *