×
×

با عنوان «آشنائی با مقدمات اتنوموزیکولوژی»

  • کد نوشته: 45245
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • محسن حجاریان مسترکلاس اتنوموزیکولوژی را با عنوان«آشنائی با مقدمات اتنوموزیکولوژی» برگزار خواهد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، موسسه «فرهنگی و هنری دهلیز هفت هنر» برگزار کننده دوره «آشنائی با مقدمات اتنوموزیکولوژی» به صورت مسترکلاس است که طی آن محسن حجاریان به تدریس این رشته خواهد پرداخت. اتنوموزیکولوژی یا موسیقی‌شناسی قومی به مطالعه […]

  • محسن حجاریان مسترکلاس اتنوموزیکولوژی را با عنوان«آشنائی با مقدمات اتنوموزیکولوژی» برگزار خواهد کرد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، موسسه «فرهنگی و هنری دهلیز هفت هنر» برگزار کننده دوره «آشنائی با مقدمات اتنوموزیکولوژی» به صورت مسترکلاس است که طی آن محسن حجاریان به تدریس این رشته خواهد پرداخت.

    اتنوموزیکولوژی یا موسیقی‌شناسی قومی به مطالعه انسان شناختی موسیقی به عنوان یک پدیده خاص فرهنگی و جنبه ای جهانشمول از رفتار اجتماعی انسان مربوط می شود که جزو رشته های نوپا در ایران به حساب می آید.

    محسن حجاریان قرار است جلسات این مسترکلاس را پنجشنبه ها از ساعت ۱۴ الی ۱۶، از ۱۴ آذر تا ۱۷ بهمن برگزار کند.

    علاقمندان شرکت در مستر کلاس «آشنائی با مقدمات اتنوموزیکولوژی» تا ۱۰ آذر برای ثبت نام مهلت دارند که برای این کار می توانند با شماره های ۶۶۷۳۷۴۴۸ – ۶۶۷۳۷۹۳۸ تماس بگیرند.

    محسن حجاریان متولد سال ۱۳۲۵ در شهر خرم آباد است و مدرک کارشناسی ارشد شناخت موسیقی قومی را در سال ۱۳۷۴ از دانشگاه بالتیمور کانتی مریلند دریافت کرد و همچنین در همین زمینه از دانشگاه مریلند در کالج پارک مدرک دکتری کسب کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45245
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *