×
×

«نو سَفر» منتشر شد

  • کد نوشته: 45187
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۷ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • کلیپ «نو سَفر» به مناسبت یکصدمین روز تشکیل دولت دکتر حسن روحانی توسط حسین دهباشی و با حضور امیرحسین مدرس ساخته شد. در این کلیپ، قسمتی از سخنان دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، در مراسم تنفیذ با هم‌آوایی و تصویر بصورت نماهنگ درآمده است. بخش‌های انتخاب‌شده از سخنان روحانی، از سخنان وی در […]

  • کلیپ «نو سَفر» به مناسبت یکصدمین روز تشکیل دولت دکتر حسن روحانی توسط حسین دهباشی و با حضور امیرحسین مدرس ساخته شد.

    در این کلیپ، قسمتی از سخنان دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، در مراسم تنفیذ با هم‌آوایی و تصویر بصورت نماهنگ درآمده است.

    بخش‌های انتخاب‌شده از سخنان روحانی، از سخنان وی در مراسم تنفیذ حکم منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حضور مقام معظم رهبری و دیگر مقامات عالیرتبه کشوری و لشگری نظام در حسینیه امام خمینی (ره) تهران انتخاب شده است.

    همچنین قطعات صوتی استفاده شده در این کلیپ، بخش‌هایی از سخنان برخی از رجال و بزرگان تاریخ ایران معاصر نظیر امام خمینی (ره)، دکتر محمد مصدق، شهید آیت‌الله بهشتی و نیز برخی از اطلاعیه‌های تاریخی رادیو تهران مانند خبر پیروزی انقلاب و بازپس‌گیری شهر خرمشهر است.

    بر اساس این گزارش، برای ادای احترام و بزرگداشت موقعیت محوری اقوام مختلف ایرانی، با اشاره به اینکه برای به کارگیری کلیه زبان‌ها و لهجه‌هایِ رایج در کشور کمتر امکانی وجود داشته، بخش‌هایی از کلیپ به بلوچی، کُردی، تُرکی و عربی تهیه شده است.

    همچنین به گفته دهباشی، این کلیپ به شکلی کاملا خودجوش ساخته شده است.

    سازندگان این کلیپ تلاش کرده‌اند سخنان و در واقع قول‌های حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در مراسم تنفیذ حکمش را با زبان هنر ماندگار کرده تا این قول‌ها، در آینده به شکل مطالبات مردمی پیگیری شود.

    کلیپ «نو سَفر» علاوه بر صفحات اشتراکی یوتیوب، در سایت رسمی حسن روحانی نیز بازنشر داده شده است.

    حسین دهباشی نویسنده و کارگردان این کلیپ بوده و حبیب خزایی‌فر موسیقی آن را ساخته است. همچنین امیرحسین مدرس، هادی بهروز، محمدهادی حیدری، میثم بشارتی، کاوه مظاهری، حمید سماوی و… در ساخت آن همکاری داشته‌اند.

    کلیپ صدمین روز دولت یازدهم با هم نوایی و تک نوازی هنرمندان منتشر شد، از اینجا آنلاین ببینید.

     
    https://musiceiranian.ir/?p=45187
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *