×
×

سرنوشت رضا صادقی در انتظار جهانبخش است، یا سرنوشت بنیامین؟

  • کد نوشته: 45033
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • بابک جهانبخش با انتشار تصاویری اختلافاتش را علنی کرد/ عکس

  • چند وقتی هست که شاهد افزایش اختلافات بین خواننده‌های مطرح پاپ با تهیه‌کنندگان هستیم. از آخرین نمونه‌هایی که در این زمینه اتفاق افتاد، می‌توان به ماجرای اختلاف محسن یگانه و چراغعلی (تهیه‌کننده)، رضا صادقی با حسین‌خانی (تهیه‌کننده) و بنیامین بهادری با رجب‌پور (تهیه‌کننده) اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها نتیجه‌ی متفاوتی را در پی داشت.

    به گزارش کافه سینما، در جدیدترین مورد، ظاهراً بابک جهانبخش که طی یکی دو سال گذشته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و کنسرت‌های موفقی را در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌کند، با شرکت طرف قرارداد خود به مشکل خورده و ادامه همکاری آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
    جهانبخش چهارشنبه شب  با انتشار عکسی روی صفحه شخصی خود در شبکه اینستاگرام این اختلافات را تا حد زیادی علنی کرد و خطاب به هوادارانش گفت صفحات اجتماعی که توسط شرکت اکسیر نوین اداره می‌شود، مورد تایید او نیست طرفدارانش نباید به محتوای این صفحات اعتماد کنند. او بعد از چند ساعت هم عکس دیگری را از خودش و رضا صادقی روی اینستاگرام قرار داد و نوشت: «دیگه نوبت توئه خسته شی دنیا بشکنی، این بار ایستادم تا آخرش با کفش آهنی، بات میجنگم تا نگی ترسیده بود پیاده شد، بسکه پشت پا زدی گذشتن از تو ساده شد».
    پیش از این یک بار دیگر و زمانی که تنها چند هفته به انتشار آلبوم «اکسیژن» باقی ماند بود، این مشکل بین بابک و شرکت اکسیر نوین به وجود آمد که بعد از انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت‌های موفق بابک در تهران و شهرستان‌های این مشکلات به مرور حل و فصل شد اما حالا و به دلیل آنچه عدم شفافیت در رفتار طرف مقابل به گوش می‌رسد، ظاهراً دور جدیدی از اختلافات بابک جهانبخش و تهیه‌کننده‌اش کلید خورده است.
    باید صبر کنیم و ببنیم آیا بابک جهانبخش مانند بنیامین به روش مسالمت‌آمیز از تهیه‌کننده‌اش جدا می‌شود، یا مثل محسن یگانه با تهیه‌کننده‌اش وارد دعوا می‌شود و خیلی زود پیروز از میدان خارج می‌شود و یا مانند رضا صادقی پی ممنوع‌الکاری طولانی‌مدت (به دلیل شکایت تهیه‌کننده) را به تن خود می‌مالد.

    jahanbakhsh001 Caffecinema.com

    https://musiceiranian.ir/?p=45033
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *