×
×

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح ‌شد

  • کد نوشته: 44949
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • خواننده سرود «آمریکا، آمریکا…» از بی‌توجهی مسئولین به هنرمندان انقلاب گلایه‌ کرد و گفت: گویا برخی تنها به جرم انقلابی بودن نامشان حذف می‌شود. تنها مقام معظم رهبری هستند که حامی ما بوده و ما را از یاد نبرده‌اند. خواننده سرود آمریکا، آمریکا در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس درباره مرحوم ابرآویز گفت: اولین […]

  • خواننده سرود «آمریکا، آمریکا…» از بی‌توجهی مسئولین به هنرمندان انقلاب گلایه‌ کرد و گفت: گویا برخی تنها به جرم انقلابی بودن نامشان حذف می‌شود. تنها مقام معظم رهبری هستند که حامی ما بوده و ما را از یاد نبرده‌اند.

    خواننده سرود آمریکا، آمریکا در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس درباره مرحوم ابرآویز گفت: اولین آشنایی ما در سال ۵۷ قبل از این که قیام به نتیجه برسد و به بهانه ضبط سرود در استودیو خیابان لارستان بود.

    وی افزود: به دلیل این که حکومت نظامی بود تا صبح باید در استودیو می ماندیم. کارمان سرود بوی خوش سوسن و یاسمن آمد بود. آن زمان من نمی دانستم که سازنده سرود آقای ابرآویز است و بعدها متوجه شدم. دوسال پیش هم با هم یک مکالمه تلفنی داشتیم و مایل بود با وزیر و مشاوراش صحبت کنم که از آنها خواسته‌ای داشت و البته من مطمئنم که اجابت اش نکردند.

    قره باغی در ادامه درباره مظلومیت هنرمندان انقلاب گفت:این از کوتاهی مسئولین نیست بلکه از زرنگی آنها است. شما بروید در سایت سازمان صداوسیما، مرکز موسیقی، می بینید هر که پشت دیوار صداوسیما یک عطسه کرده اسمش آنجا هست، اما نامی از امثال بنده نیست.

    وی افزود: برخی تنها به جرم انقلابی بودن نامشان حذف می شود مثل بنده که در لبنان با ۱۰۵ نفر سرود مرگ بر اسرائیل را خواندم. تنها مقام معظم رهبری است که حامی ما بوده و ما را از یاد نبرده است.

    وی افزود: شاید ما مجرمیم! شاید هم چون مجانی برایشان کار کردیم اینطور جوابمان را می دهند. یک بار حتی با تماس تلفنی هم احوال ما را نپرسیدند.

    قره‌باغی ادامه‌داد : من نمی دانم چرا رسانه هایی چون شما هم در برابر این ها سکوت کرده اند؟ چرا نمی نویسید؟ نترسید، از قول من بنویسید.

    اما باید بگویم که من تا بیست سال دیگر زنده خواهم بود. اگر فکر کرده اند که من هم به زودی مثل مرحوم ابرآویز از دنیا خواهم رفت و آن وقت تازه یک چیزهایی در تلویزیون از من نشان بدهند،‌ این‌گونه نخواهد‌شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=44949
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *