×
×

قانون چگونگی استفاده از صفحات اجتماعی باید تدوین شود

  • کد نوشته: 44897
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام آبان ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • فرزاد فرزین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا ،با اشاره به این مطلب که استفاده از صفحات اجتماعی اگر قانونی باشد مشکلی نخواهد داشت ،  گفت: نظر شخصی من این است که اصولا با استفاده درست از این شبکه ها مشکلی ندارم. وی درادامه با اشاره به سخنان وزیر ارشاد ،افزود : با […]

  • کنسرت فرزاد فرزین در تبریز (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت فرزاد فرزین در تبریز (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    فرزاد فرزین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا ،با اشاره به این مطلب که استفاده از صفحات اجتماعی اگر قانونی باشد مشکلی نخواهد داشت ،  گفت: نظر شخصی من این است که اصولا با استفاده درست از این شبکه ها مشکلی ندارم.

    وی درادامه با اشاره به سخنان وزیر ارشاد ،افزود : با توجه به سخنان ایشان مبنی بر برداشتنه شدن فیلتر از شبکه  فیس بوک ،معتقدم اگر فیلتر شدن سایت ها و شبکه های اینترنتی برداشته شود کار درستی خواهد بود.

    فرزین اظهار کرد : همه ی مردم دنیا در کشور های مختلف مجاز به استفاده شبکه هایی چون فیسبوک هستند و ممنوعیتی برای آنان وجود ندارد.صرفا به علت استفاده غیر مجاز برخی از اقشار از این امکانات ،نباید دلیلی بر منع استفاده دیگران باشد.

    وی هم چنین اضافه کرد:از شبکه هایی چون فیس بوک هم می شود استفاده ی مجاز و درست کرد و هم غیر مجاز، اما فیلتر شدن که سبب می شود عده ای به نرم افزارهایی مثل فیلترشکن روی آورند و به هر نحوی شده وارد این شبکه شوند ، کاری را درست نخواهد کرد.

    فرزاد فرزین در پایان تأکید کرد : من به عنوان هنرمند ، در خصوص فیلتر و اینکه قانون هست و یا قانون نیست،  تعیین کننده نیستم و این قضیه به نظر مسئولان باز خواهد گشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=44897
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *