×
×

به دنبال سکته قلبی و سپس مغزی نورمحمد درپور

  • کد نوشته: 44696
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  •  درمان نورمحمد درپور خواننده و نوازنده دوتار خراسانی که هفته گذشته به دلیل سکته قلبی و سپس مغزی قدرت تکلم و حرکت نیمی از بدن را از دست داد، در بیمارستان قائم مشهد ادامه دارد. به گفته پسر این هنرمند، حال عمومی وی تغییر چندانی نکرده و مانند گذشته است. به گزارش CHN، اگرچه نورمحمد […]

  •  درمان نورمحمد درپور خواننده و نوازنده دوتار خراسانی که هفته گذشته به دلیل سکته قلبی و سپس مغزی قدرت تکلم و حرکت نیمی از بدن را از دست داد، در بیمارستان قائم مشهد ادامه دارد. به گفته پسر این هنرمند، حال عمومی وی تغییر چندانی نکرده و مانند گذشته است.

    به گزارش CHN، اگرچه نورمحمد درپور با آوازخوانی و نوازندگی دوتار، و شرکت در برنامه‌های مختلف، هنر موسیقی نواحی ایران را زنده نگه داشت اما این اواخر روزهای سختی را می‌گذراند؛ بیماری سرطان، سکته قلبی و سپس مغزی و به دنبال آن زمزمه ترخیص زودهنگام او از بیمارستان. با این وجود این اتفاق نیفتاد و وی همچنان در بیمارستان بستری است و تحت مداوا قرار دارد. اگرچه که کهولت سن، و سکته مغزی قدرت تکلم و حرکت دستان او را گرفته است اما به گفته برخی از پزشکان می توان با انجام فیزیوتراپی و گفتاردرمانی تا حدی به بهبود وی امیدوار بود.
    فاروق درپور پسر نورمحمد درباره اتفاقات اخیر به CHN، می‌گوید: «نگرانی ما از ترخیص زودهنگام پدر بود که خوشبختانه با پیگیری‌های فراوان حل شد. در حال حاضر نیز وی در بیمارستان بستری است.»
    وی وضعیت سلامتی نورمحمد را مانند سابق عنوان می کند و می گوید: «وضعیت جسمانی او تغییر نکرده است ولی درمان های پزشکان برای او ادامه دارد. »
    پسر نوازنده دوتار خراسانی در پایان می گوید: «همزمان با درمان بیمارستان قائم مشهد، درمان های طب سنتی را هم شروع کرده‌ایم. نیمه راست بدن وی همچنان بی‌حس است و قدرت تکلم وی نیز مانند قبل است. با این حال امیدواریم در روزهای آینده با انجام فیزیوتراپی و گفتاردرمانی در سلامتی او تغییری ایجاد شود. »
    https://musiceiranian.ir/?p=44696
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *