×
×

از نصب پوستر بزرگ تا درگیری فیزیکی!

  • کد نوشته: 44695
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت‌هایی که در پائیز ۹۲ برگزار شد، حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت. ***کنسرت “سیروان خسروی” از جلمه حاشیه‌های کنسرت “سیروان خسروی” می‌توان به این نکته اشاره کرد که تمامی طرفداران حاضر در سالن، پوستری از چهره “سیروان” را در دست داشتند و آن‌ها را در هنگام اجرای خواننده مورد علاقه شان، بالا می‌بردند. ***کنسرت […]

  • کنسرت‌هایی که در پائیز ۹۲ برگزار شد، حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت.

    ***کنسرت “سیروان خسروی”

    از جلمه حاشیه‌های کنسرت “سیروان خسروی” می‌توان به این نکته اشاره کرد که تمامی طرفداران حاضر در سالن، پوستری از چهره “سیروان” را در دست داشتند و آن‌ها را در هنگام اجرای خواننده مورد علاقه شان، بالا می‌بردند.

    ***کنسرت “احسان حق‌شناس”

    “احسان حق‌شناس” در اتفاقی غافلگیر کننده و پس از اینکه کنسرت‌های خود را در اریکه ایرانیان برگزار کرد، خیلی سریع و ناگهانی، روی استیج برج میلاد قدم گذاشت.

    ***کنسرت “حسین علیزاده” و گروه “هم آوایان”

    کنسرت “حسین علیزاده” با حضور خوانندگانی چون “محمد معتمدی” و “پوریا اخواص” در میان شوق و شور علاقه‌مندان موسیقی ایرانی برگزار شد.

    از نکات بارزی که موجب تمایز این کنسرت با سایر کنسرت‌های موسیقی ایرانی شد، تک خوانی یکی از بانوان حاضر در گروه، در هنگام اجرای یکی از قطعه‌ها بود.

    ***کنسرت “احسان خواجه امیری”

    خراب شدن ناگهانی گرامافون که به عنوان یکی از دکورهای صحنه اجرای “خواجه امیری” بود و موجب خنده ناگهانی این خواننده شد، یکی از حاشیه‌های اجرای پائیزی “خواجه امیری” بود.

    *** آخرین کنسرت پاپ پیش از محرم…

    در آخرین کنسرت موسیقی پاپ که چند روز پیش از آغاز ماه محرم در برج میلاد برگزار شد، یکی از حاشیه‌دارترین موضوعات، درگیری یکی از حاضران با راهنمایان سالن اجرا بود که این درگیری لفظی، به درگیری فیزیکی هم کشیده شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=44695
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *