×
×

حمید‌رضا دیبازر خبر داد:

  • کد نوشته: 44630
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  •  آهنگساز و رهبر گروه موسیقی فوژان از مراحل پایانی آلبوم این گروه خبر داد و اعلام کرد این آلبوم با طی کردن مراحل مجوز روانه بازار موسیقی خواهد شد.حمیدرضا دیبازر در گفت و گو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: آلبوم موسیقی «جزیره پرواز» آلبومی است که توسط فوژان در دست تولید ات […]

  •  آهنگساز و رهبر گروه موسیقی فوژان از مراحل پایانی آلبوم این گروه خبر داد و اعلام کرد این آلبوم با طی کردن مراحل مجوز روانه بازار موسیقی خواهد شد.حمیدرضا دیبازر در گفت و گو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: آلبوم موسیقی «جزیره پرواز» آلبومی است که توسط فوژان در دست تولید ات و هم اکنون در مرحله ریمستر و بازسازی به سر می‌برد که در حقیقت علاوه بر اینکه کیفیت صداها بازسازی شده، یک سری سازهای آکوستیک نیز استفاده کرده‌ایم.

    وی افزود: افزودن سازهای آکوستیک باعث شده تا آلبوم فضا و اتمسفری خوب و متفاوت پیدا کند. این آلبوم یک آلبوم آوازی از فوژان است که خواننده های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها دولتمند خالف است. بقیه خواننده‌ها هنوز انتخاب نشده‌اند، اما به زودی این خوانندگان نیز معرفی می‌شوند. فعلا در مرحله تست از آنها به سر می‌بریم تا به‌ترین‌ها را انتخاب کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: «جزیره پرواز» شامل ۸ قطعه موسیقی است که همگی از قطعاتی است که من سال‌هاست بر روی آن‌ها کار می‌کنم ولی تاکنون موفق به انتشار آن‌ها نشده‌ام.

    دیبازر تاکید کرد: این آلبوم و موسیقی آن جزو آخرین دستاوردهای موسیقی تلفیقی و با کلام است که دو قطعه بی کلام هم در آن بر اساس اشعاری از حافظ، فردوسی و مولانا ساخته شده است.

    وی با اشاره به کنسرت گروه فوژان با موضوع صلح جهانی و اجرای قطعاتی از آلبوم بوم، گفت: این کنسرت در زمستان امسال به شکل پرفومنس با ترکیبی از نور و سایه تصویر، لباس و نمایش برگزار شود که در اردیبشهت ماه سال آینده نیز برگزار می‌شود.

    آخرین کار گروه فوژان در روز بزرگداشت استاد احمد پژمان برگزار شد که در این مراسم شاگردان و دوستان وی به اجرای برنامه پرداختند. این مراسم اولین بزرگداشتی بود که کاملا غیردولتی برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=44630
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *