×
×

احسان خواجه امیری: پدرم کارهای خود را دلی انجام می دهد،در حالی که من با برنامه ریزی پیش می روم

  • کد نوشته: 44144
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • :احسان خواجه امیری در برنامه «ساعت ۲۵»گفت:در زمینه موسیقی با پدرم اختلاف نظر دارم. به گزارش باشگاه خبرنگاران , برنامه موسیقی محور ساعت ۲۵ در بامداد دوم آبان ماه میزبان احسان خواجه امیری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ ایران بود. احسان خواجه امیری در هفتمین روز از آبان سال ۱۳۶۳ متولد شد. وی نخستین قرارداد آهنگسازی […]

  • :احسان خواجه امیری در برنامه «ساعت ۲۵»گفت:در زمینه موسیقی با پدرم اختلاف نظر دارم.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران , برنامه موسیقی محور ساعت ۲۵ در بامداد دوم آبان ماه میزبان احسان خواجه امیری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ ایران بود.

    احسان خواجه امیری در هفتمین روز از آبان سال ۱۳۶۳ متولد شد.

    وی نخستین قرارداد آهنگسازی خود را در سن ۱۶ سالگی امضا کرد و در سن ۱۷ سالگی نخستین آلبوم خود را با عنوان  من وبابا منتشر کرد.

    احسان خواجه امیری در برنامه  ساعت ۲۵ با اشاره به رمز موفقیت خود گفت: فکر می کنم رمز موفقیتم در درجه اول لطف خداوند و در درجه دوم شانس من بوده است.

    وی اظهار داشت: شروع فعالیت من در عرصه خوانندگی از زمانی بود که من به همراه تعدادی از دوستانم در یک استودیو حضور داشتیم و یکی از دوستانم تصمیم داشت روی کاری که من برایش ساخته بودم بخواند اما نمی توانست و در این لحظه بود که یکی دیگر از دوستانم به من پیشنهاد داد تا خودم روی آن قطعه بخوانم البته من از کودکی با ردیف های آوازی آشنا بودم و آواز را تمرین می کردم.

    وی تصریح کرد: پس از اینکه یک ملودی یا شعر خلق می شود بخشی از موفقیت آن به آن هنرمند برمی گردد و قسمت دیگرش به مردم برمی گردد که با لطف خدا به آن اثر علاقه مند باشند.

    خواجه امیری اظهار داشت: چند سال پیش اگر تیتراژی خوانده می شد به سرعت سر و صدا می کرد اما در حال حاضر تاثیرگذاری گذشته در این مسیر وجود ندارد و با توجه به پیشنهاد بسیاری که برای تیتراژ دارم اگر می خواستم تمام آن ها را قبول کنم , الان به جای اینکه ۱۴ تیتراژ خوانده باشم , ۱۱۴ تیتراژ در کارنامه ام داشتم.

    وی با اشاره به نظرسنجی بزرگ  ساعت ۲۵ گفت: اگر من می خواستم در این نظرسنجی شرکت کنم به ولایت عشق محمد اصفهانی , پیله های پرواز علی لهراسبی و ماه عسل محسن یگانه رای می دادم.

    خواجه امیری با اشاره به نظر مختلف خود و پدرش , ایرج , در زمینه موسیقی خاطرنشان کرد: در زمینه موسیقی چندان با پدرم صحبت نمی کنیم زیرا پدرم به طور معمول کارهای خود را به صورت دلی انجام می دهد در حالی که من با برنامه ریزی پیش می روم و می توان گفت در موسیقی با یکدیگر اختلاف نظر داریم.

    وی افزود: به نظر من , پدرم یکی از بهترین صداهای دنیاست که هیچ گاه تکرار نخواهد شد.

    همچنین در نظرسنجی بزرگ  ساعت ۲۵ و براساس آرای رسیده تا ۳۰ دقیقه قبل از شروع برنامه , به ترتیب تیتراژهای نابرده رنج احسان خواجه امیری , فاصله ها علی لهراسبی , آسمان همیشه ابری نیست محسن یگانه و ارمغان تاریکی محمد اصفهانی  به طور مشترک , در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

    پخش قطعه های نابرده رنج , لحظه , خوشبختی , احساس آرامش , هرچی آرزوی خوبه , آرزو و نمی دونم با صدای احسان خواجه امیری از دیگر بخش های این برنامه بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=44144
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *