×
×

گزارش تصویری از کنسرت حسین علیزاده و هم آوایان در رشت

  • کد نوشته: 44059
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • : کنسرت گروه موسیقی هم آوایان به سرپرستی حسین علیزاده و حضور چهار خواننده (محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی) روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ مهرماه جاری، هر شب دو اجرا در ساعت­های ۱۸ و ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد.

    گزارش تصویری از کنسرت حسین علیزاده و هم آوایان در رشت
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه موسیقی هم آوایان به سرپرستی حسین علیزاده و حضور چهار خواننده (محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی) روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ مهرماه جاری، هر شب دو اجرا در ساعت­های ۱۸ و ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، تور کنسرت‌های شهرستان گروه موسیقی هم آوایان به سرپرتی حسین علیزاده و با استقبال گسترده مخاطبین در شهر رشت برگزار شد که هنرمندانی همچون نیکی کریمی، محمود و کوهیار کلاری؛ مهدی پاکدل و سامان سالور از مخاطبین این اجرا بودند.

    در این کنسرت، نوازندگی تار و شورانگیز را حسین علیزاده با تار و شورانگیز، تمبک و سازهای کوبه ای را پژمان حدادی، نوازندگی سه تار را علی بوستان، نوازندگی نی را سیامک جهانگیری، نوازندگی کمانچه را سینا جهان آبادی، نوازندگی دف و سازهای کوبه ای را بهنام سامانی، نوازندگی عود را نگار بوبان، نوازندگی قانون را پریچهر خواجه، نوازندگی تار را رادمان توکلی، نوازندگی بم تار را سیاوش برهانی و نوازندگی قیچک را محمد انشایی برعهده داشتند.

    شایان ذکر است که نیکی کریمی با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود روایت جالبی از دسته گلی که حسین علیزاده در کنسرتش به او اهدا کرده بازگو کرده است. نیکی کریمی با اشاره به کنسرت حسین علیزاده در رشت نوشته است: «هنرمند … عزیز … نازنین … وقتی استاد حسین علیزاده بعد از تمام شدن کنسرت اش و استقبال بی نظیر مردم دسته گلی که یکی از دوستدارانش به او تقدیم کرد را به من داد … جای همه دوستان خالی … شبی به یاد ماندنی با همکاران عزیزم محمود و کوهیار کلاری؛ مهدی پاکدل و سامان سالور.»

    در ادامه عکسهایی از اجرای رشت گروه هم آوایان و حسین علیزاده را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=44059
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *