×
×

«پیچک» در «نازنین»

  • کد نوشته: 43818
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • آهنگ خواننده سرشناس لس آنجلسی در آنونس فیلم داخلی/عکس

    «پیچک» در «نازنین»
  • IMAGE635117437585669926 فیلم سینمایی «نازنین» جدیدترین محصول پویا فیلم در گروه عصرجدید اکران می شود. طبق اعلام بانی فیلم،  مهدی گلستانه کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که از حدود دو ماه قبل ساخته شده است.

    در «نازنین» که به تازگی پروانه نمایش گرفته بازیگرانی چون پژمان بازغی، مجید صالحی، سحر قریشی، آتیلا پسیانی، امیر حسین آرمان، مصطفی طاری و آرش تاج ایفای نقش کرده اند. این فیلم داستان زندگی جوانانی است که به دلیل رکود اقتصادی و توقف کار کارخانه ها در شهر های خود به تهران مراجعه کرده اند و درگیر اتفاقاتی می شوند.

    ظاهرا قرارداد اکران این فیلم در گروه عصرجدید بسته شده و قرار است بعد از پایان اکران «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» روی پرده برود. طبق برنامه ریزی انجام شده «نازنین» بعد از دهه محرم اکران عمومی خواهد شد.

    هم اکنون پخش آنونس های فیلم در سینماهای مختلف به عنوان برنامه آینده آغاز شده است. نکته جالب توجه درباره آنونس فیلم، استفاده از موسیقی ترانه «پیچک» ابراهیم حامدی است. ترانه ای که اتفاقا قبل از انقلاب در فیلم «بوی گندم» استفاده شده و همین خواننده نیز یکی از نقش های اصلی آن را بازی کرده بود. موسیقی این ترانه در بیشتر زمان آنونس فیلم «نازنین» استفاده شده است.

    عبدا… علیخانی و حسین فرح بخش تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. این دومین همکاری پویا فیلم و مهدی گلستانه بعد از فیلم «دردسر بزرگ» است که مرداد ماه در تهران فیلمبرداری شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=43818
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *