×
×

احکام داوران «نوای مهر» اهدا شد

  • کد نوشته: 434154
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام دی ۱۴۰۰
  • ۰
  • حکم 9 داور نخستین جشنواره «نوای مهر» توسط مدیر گروه تلویزیونی شاهد اهدا گردید.
    احکام داوران «نوای مهر» اهدا شد
  • در ابتدای این مراسم سیدمرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره موسیقی «نوای مهر» ضمن خوش آمدگویی از اهمیت این جشنواره و ویژگی های منحصر به فرد آن سخن گفت.

    حسینی همچنین خواستار توجه حداکثری داوران به استعدادهای ناشناخته و نوجوانان بوده و از داوران این جشنواره تشکر ویژه به عمل آورد.

    در این مراسم مجید انتظامی ، محمدسعید شریفیان و عبدالجبار کاکایی به عنوان داوران بخش تک آهنگ، مهدی فرجی، رحمان سیفی آزاد، بهرام دهقانیار به عنوان داوران بخش نماهنگ و همچنین نادر مشایخی، شهروز حقی و شهلا میلانی نیز به عنوان داوران بخش سرود معرفی شدند.

    همچنین محمد لارتی به عنوان دبیر هنری، آرش نصیری به عنوان مشاور هنری، مینا آتشی به عنوان مدیر روابط عمومی و محمود صالحی به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره معرفی گردیدند.

    نخستین جشنواره نوای مهر، نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» توسط اداره‌کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف افزایش تولید آثار فاخر در حوزه هنر موسیقی و بازشناسی محور‌های جریان‌ساز در حوزه‌های شعر، ترانه، موسیقی، سرود و نماهنگ، اسفند سال جاری برگزار می شود.

    نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر از ۱۰ تا ۱۵ اسفند سال جاری در تهران برگزار می شود.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=434154
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *