×
×

خانه موسیقی برگزار می کند
کلاس آموزش تخصصی فن بیان و گویندگی برگزار می شود

  • کد نوشته: 433619
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام آذر ۱۴۰۰
  • ۰
  • دوره تخصصی فن بیان و گویندگی با تدریس استاد مرتضی حافظی در محل خانه موسیقی برگزار می شود و ثبت نام ترم زمستانه این کلاس ها آغاز شد.
    کلاس آموزش تخصصی فن بیان و گویندگی برگزار می شود
  • به منظور ارایه تکنیک های فن بیان و گویندگی یک کلاس آموزشی از هفته اول دی ماه در خانه موسیقی برگزار می شود.

    با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت در ظرفیت پذیرش فقط تعداد محدودی از علاقمندان ثبت نام خواهند شد و این پذیرش بر اساس اولویت زمانی انجام می شود و به محض تکمیل ظرفیت از پذیرش و ثبت نام متقاضیان معذور خواهیم بود.

    استاد مرتضی حافظی گوینده و مجری پیشکسوت رادیو، متولد سال ۱۳۳۶ است. وی از سال ۱۳۶۱ تاکنون مشغول گویندگی است. حافظی طی این سال‌ها برنامه‌های مختلفی را در رادیو گویندگی کرده و و سابقه ۳۸ سال فعالیت در برنامه‌های مختلف رادیویی و همچنین تدریس را دارد.

    مرتضی حافظی با شبکه‌های مختلف رادیویی همچون رادیو ایران، رادیو قرآن، رادیو فرهنگ، رادیو جبهه و رادیو پیام‌ همکاری داشته است. او بارها در جشنواره‌های مختلف به عنوان گوینده برتر رادیو شناخته شده است. حافظی در کمیته عالی داوران رادیو در مسابقات حرفه‌ای و جشنواره‌های گوناگون نیز حضور دارد.

    شهریه ترم زمستانه این کلاس ها که شامل ۱۲ جلسه است، برای اعضا با ارائه کارت معتبر شامل بیست درصد تخفیف خواهد بود.

    علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام می توانند با شماره تلفن ۶۶۹۱۷۷۱۱ تماس حاصل نمایند یا از طریق نرم افزار واتس اپ با شماره اختصاصی خانه موسیقی ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ سوالات خود را مطرح و برای ثبت نام اقدام نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=433619
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *