×
×

برداشت‌های هنرمند نقاش از موسیقی کردستان

  • کد نوشته: 433017
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام آبان ۱۴۰۰
  • ۰
  • نمایشگاه نقاشی‌های هیرو شیخ‌الاسلامی با عنوان «نوای زروان» در آرت سنتر افتتاح شد.
    برداشت‌های هنرمند نقاش از موسیقی کردستان
  • به نقل از روابط عمومی آرت سنتر، تازه‌ترین رویداد آرت‌سنتر به برگزاری نمایشگاه نقاشی‌های هیرو شیخ‌الاسلامی هنرمند معاصر کشورمان اختصاص دارد. این نمایشگاه که جمعه ۲۱ آبان افتتاح شد، نگاه متفاوتی به موسیقی، سازها، نوازندگان و خنیاگران موسیقی کردستان دارد.

    وحید ملک بنیانگذار مجموعه گالری‌های آرت سنتر این نمایشگاه را به زنده‌یاد کامبیز درم‌بخش تقدیم کرده است و در بخشی از این نمایشگاه جایگاهی برای یادبودِ استاد درمبخش در نظر گرفته شده است.

    نمایشگاه نقاشی‌های هیرو شیخ‌الاسلامی با عنوان «نوای زروان» برگزار می‌شود و شامل ۱۵ تابلو است. تابلوهای این نمایشگاه، برداشت‌های نقاش از موسیقی منطقه کردستان است. شیخ‌الاسلامی در خانواده‌ای اهل موسیقی بزرگ شده و خواهرش سرپرست گروه موسیقی «ژیوار» است.

    این هنرمند نقاش درباره علاقه‌اش به موسیقی گفته بود که «اگر نقاش نمی‌شدم حتما موسیقی را دنبال می‌کردم». او موسیقی را تکمیل کننده‌ی نقاشی‌اش معرفی کرده بود.

    نمایشگاه نقاشی‌های هیرو شیخ‌الاسلامی از ۲۱ آبان تا ۲ آذر در آرت سنتر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۱ به باغ انجمن خوشنویسان، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی ـ آرت‌سنتر مراجعه کنند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=433017
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *