×
×

برگزاری جشنواره موسیقی کیش «یامال» تا دی ماه به تعویق افتاد

  • کد نوشته: 432844
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام آبان ۱۴۰۰
  • ۰
  • رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال» از تعویق زمان برگزاری این رویداد هنری و اجرایی شدن آن در دی ماه امسال خبر داد.
    برگزاری جشنواره موسیقی کیش «یامال» تا دی ماه به تعویق افتاد
  • بدریه بحرینی، رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال»، از تعویق زمان برگزاری این رویداد هنری و اجرایی شدن آن در دی ماه امسال خبر داد.

    او اظهار کرد: چهارمین جشنواره موسیقی کیش روزهای ۲۰.۲۱ و ۲۲ دی ماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.

    مدیر هنری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در این رویداد و اعلام آمادگی ۲۷ گروه موسیقی مختلف برای شرکت در جشنواره، عنوان کرد: داوری‌های اولیه آغاز شده است و بعد از بررسی نهایی هیات انتخاب، گروه‎‌های راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره موسیقی که از استان‌های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند، به صورت رسمی اعلام خواهند شد.

    وی عنوان کرد: با توجه به تراکم برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری در روز کیش و تمایل تیم اجرایی به هر چه کیفی‌تر برگزار شدن جشنواره موسیقی، رویداد یادشده در دی ماه شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

    وی ادامه داد: حدود ۲۰روز پیش از آغاز جشنواره، گروه‎‌های راه‌یافته به مرحله نهایی جهت اجرا در جزیره کیش به صورت رسمی از درگاه اینترنتی festival. kish. ir معرفی خواهند شد.

    بحرینی در ادامه افزود: این جشنواره در نظر دارد به معرفی فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و سنت‌ها بر اساس رنگ‌آمیزی در سواحل جنوبی از دریای عمان تا خلیج فارس و استان‌های جنوبی ایران بپردازد.

    رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش یامال تصریح کرد: مهمترین هدف بزرگترین رویداد موسیقیایی جزیره کیش، مورد توجه قرار دادن کیش با سابقه تاریخی و دیرینه خود از نظر فرهنگی و موسیقایی است و در کنار آن رونق کسب و کار در جزیره، ایجاد جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با فرهنگ بوم‎گردی است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=432844
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *