×
×

تا پایان پاییز
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهار آلبوم موسیقی منتشر می‌کند

  • کد نوشته: 432803
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام آبان ۱۴۰۰
  • ۰
  • رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار چهار آلبوم موسیقی تا پایان فصل پاییز در معاونت هنری این سازمان خبر داد.
    سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهار آلبوم موسیقی منتشر می‌کند
  • رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار چهار آلبوم موسیقی تا پایان فصل پاییز در معاونت هنری این سازمان خبر داد.

    «حجت‌الاسلام میثم امرودی»، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه رونمایی از پوئم‌ سمفونی «اروند» گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا پایان فصل پاییز چهار آلبوم شامل پوئم سمفونی «عشق پیروز است»، آلبوم «پناه»، آلبوم «تهرانِ جان» و آلبوم «باید ستاره شد» را تولید و رونمایی خواهد کرد. آلبوم «عشق پیروز است» که توسط معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری تولید می‌شود، مروری بر همراهی، همدلی و عزم ملی در مواجهه با پاندمی کرونا و همدردی با خانواده جان‌باختگان کروناست. همچنین آلبوم «پناه» که با همکاری فرهنگسرای خانواده و با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی تولید می‌شود، نقش خانواده را مورد توجه قرار می‌دهد.»

    وی ادامه داد: «آلبوم «تهرانِ جان» دیگر اثری است که با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تولید می‌شود و به موضوع جایگاه تهران و نقش آن در جامعه شیعی امروز و آیین‌های برجسته‌ای که در این شهر برگزار می‌شود و زیبایی‌های طبیعی تهران می‌پردازد. همچنین آلبوم «باید ستاره شد» نیز با مضامین عارفانه و عاشقانه با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار تولید می‌شود و سعی دارد الگویی استاندارد از موسیقی پاپ برای جوانان ارائه کند.»

    رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به سیاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حمایت از موسیقی فاخر اظهار کرد: «توفیقات این سازمان نشانه‌ای از تلاش هنرمندان مراکز فرهنگی هنری زیر مجموعه برای ترویج و گسترش نمونه‌های سالم و اصیل موسیقی و آواز ایرانی است و امیدوارم این تلاش در سال‌های بعد گسترده‌تر و با همت و توفیق بیشتری همراه باشد.  پشتیبانی از حرکت‌های راهبردی در حوزه موسیقی، بر اساس ضوابط سازمان و اساسنامه، ایجاد فضاهای مناسب برای گروه‌های موسیقی، تولید آثار ارزشی، مذهبی و ملی، برگزاری جشنواره‌های هدفمند موسیقی به مناسبت‌های مختلف آیینی، مذهبی و ملی به رغم محدودیت‌های مالی جدی سال‌های اخیر نیز تنها بخشی از سیاست‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این حوزه است.»

    رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «از محرم سال گذشته تاکنون، این سازمان با رونمایی از پنج آلبوم موسیقایی اقدام به اشاعه و نشر موسیقی اصیل و فاخر و بر اساس محتواهای مورد نیاز جامعه کرده است. آخرین مورد، پوئم‌سمفونی «اروند» بود که روایتی است از دلاورمردی‌های مردانی که با محوریت رودخانه اروند در حفظ و حراست از خاک میهن جان‌فشانی کردند. این اثر توسط مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت دفتر موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات، مرکز موسیقی حوزه هنری، باغ‌موزه دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تولید شده است.»

    منبع: موسیقی ما
    https://musiceiranian.ir/?p=432803
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *