×
×

حامد زمانی در برنامه صبحگاهی «ویتامین۳» عنوان کرد

  • کد نوشته: 43198
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  •  برنامه صبحگاهی «ویتامین۳» با اجرای سیدعلی ضیاء صبح امروز دوشنبه ۱۵ مهر همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) میزبان حامد زمانی بود. وی گفت: در فضای سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) در زمینه موسیقی کمبود احساس می‌شد و ناصر عبدالهی یک کار فوق العاده و استثنایی داشت […]

  •  برنامه صبحگاهی «ویتامین۳» با اجرای سیدعلی ضیاء صبح امروز دوشنبه ۱۵ مهر همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) میزبان حامد زمانی بود.

    وی گفت: در فضای سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) در زمینه موسیقی کمبود احساس می‌شد و ناصر عبدالهی یک کار فوق العاده و استثنایی داشت که هنوز پخش می‌شود.

    ضیاء در این باره توضیح داد: این قطعه اولین بار در برنامه «کوله پشتی» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی با صدای محمد علیزاده و تنظیم مهرداد نصرتی پخش شد و بعدها عبدالهی آن را خواند.

    زمانی هم با بیان اینکه همیشه پای یک علی زاهدی در میان است، ادامه داد: درباره حضرت خدیجه(س) هم کار نشده. این کارها معمولا دقیقه نودی است. بنده، بشیر بی‌آزار، امید رهبران و رضا پوررضوی چهار شب است نخوابیده‌ایم تا کار را برسانیم. انشالله کار امروز به خوبی شنیده شود. شعر آن را نیز مهدی زنگنه سروده است.

    وی افزود: آلبوم من با نام «حضرت ماه» تکمیل شده و بعد از محرم و صفر به بازار می‌آید. این کارها در ادامه دیگر آثار من است. چند تا از آثار پخش شده من نیز با ریمیکس و تنظیم مجدد در این آلبوم جای داده شده است. فاضل نظری، رضا قزوه، سعید بیابانکی و حامد عسگری نیز ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند. تنظیم هم با امیر جمال فر است.

    وی درباره برگزاری کنسرت پیش از انتشار آلبوم توضیح داد: این تجربه برای من بسیار خوب شد و ثابت کرد این ژانر به شرطی که از کلیشه‌ها دوری کند مخاطب دارد. باورمان نمی‌شد بتوانیم چند سانس سالن برج میلاد را پر کنیم.

    زمانی که نخستین بار سال ۸۹ تیتراژ برنامه «دیروز امروز فردا» را خوانده، درباره کارهای تازه خود گفت: تیتراژ برنامه «کرکره» که به جای «خنده بازار» در قالب طنز آیتمی از شبکه سه پخش می‌شود را خوانده‌ام. بیشتر بچه‌های تئاتری در این گروه حضور دارند.

    این خواننده در پاسخ به سوال ضیاء مبنی بر اینکه تیتراژ خواندن نیاز به لابی دارد گفت: آخرش لابی می‌خواهد اما قبلش بیشتر به پشتکار نیاز دارد. من چهار پنج سال دوندگی کردم تا جلب اعتماد کنم. اما بالاخره این هم هست که کسی صدای تو را بشنود و خوشش بیاید و پخش کند.

    وی همچنین به برنامه «شهر باران» اشاره کرد که با کمک رضا هلالی آن را اجرا کرده است.

    زمانی در این برنامه اعلام کرد با حضور ضیاء امروز ساعت ۱۸:۳۰ در میدان امام حسین (ع) برنامه اجرا می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=43198
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *