×
×

انتقال وی به بیمارستانی دیگر

  • کد نوشته: 43195
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام مهر ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • هوشنگ کامکار از به هوش آمدن اردوان کامکار خبر داد و گفت: با توجه به بهبود نسبی شرایط اردوان کامکار این هنرمند به سی‌سی‌یوی بیمارستان دی منتقل شده است. خبرگزاری فارس: اردوان کامکار به هوش آمد/ انتقال به بیمارستانی دیگر هوشنگ کامکار آهنگساز گروه کامکارها در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس از […]

  • هوشنگ کامکار از به هوش آمدن اردوان کامکار خبر داد و گفت: با توجه به بهبود نسبی شرایط اردوان کامکار این هنرمند به سی‌سی‌یوی بیمارستان دی منتقل شده است.
    خبرگزاری فارس: اردوان کامکار به هوش آمد/ انتقال به بیمارستانی دیگر

    هوشنگ کامکار آهنگساز گروه کامکارها در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس از بهبود شرایط جسمانی اردوان کامکار خبر داد.

    این هنرمند ضمن اشاره به انتقال اردوان به سی‌سی‌یو بیمارستان برای کنترل شرایط جسمانی وی گفت: اردوان به هوش آمده و من تلفنی با وی صحبت کردم. حال وی رضایت بخش است و پزشکانش دلسوزانه از وی مراقبت می‌کنند. ضمن آن که امروز برای کنترل چگونگی شرایط وی آزمایشات ریه و قلب و مغزی روی او انجام شده است.

    هوشنگ کامکار درباره این که مراقبت‌های ویژه از اردوان ادامه خواهد داشت گفت: به نظر می‌رسد در روزهای آینده اردوان به بخش منتقل شود.

    این هنرمند آهنگساز همچنین عنوان کرد: تمام دستگاه‌های تنفسی را از وی جدا کرده اند و خیال ما از بابت حال وی راحت است.

    اردوان کامکار نوازنده سنتور عصر چهارشنبه ۲۰ شهریورماه دچار عارضه قلبی شده و از آن زمان تا امروز در بیمارستان به سر می‌برد. ضمن آن که پس از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان فرمانیه پس از نزدیک به ۲۰ روز این هنرمند به بیمارستان دی منتقل شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=43195
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *