×
×

اثری از انوشیروان روحانی
«رقص پروانه» با صدای محمد صرفه جو منتشر شد

  • کد نوشته: 428048
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۷ام فروردین ۱۴۰۰
  • ۰
  • تک آهنگ «رقص پروانه» با آهنگسازی انوشیروان روحانی، باز تنظیم علیرضا دریایی و خوانندگی محمد صرفه جو، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
    «رقص پروانه» با صدای محمد صرفه جو منتشر شد
  • رقص پروانه با صدای محمد صرفه جو

    تک آهنگ «رقص پروانه» با آهنگسازی انوشیروان روحانی، باز تنظیم علیرضا دریایی و خوانندگی محمد صرفه جو، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، «رقص پروانه» قطعه ای است از ساخته های انوشیروان روحانی که با تنظیم تازه ای از علیرضا دریایی، آواز محمد صرفه جو و اجرای ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی، منتشر شده است.

    در این اثر که بر سروده ای از معینی کرمانشاهی ساخته شده مایستر، ویولن، ویولن آلتو: علیرضا دریایی
    ویولن: حامد ابراهیمی، حسین پارسا فر، رضا رضاپور، سارا نادری، سامان محمدنبی، روژین عدالت، بردیا امیری، حسین واحدی، میثم رضایی مهر، الهام آقا بابایی، ویولن آلتو:کاوه تسعیری،حمیدرضا باقری، مصطفی حیات غیبی، احمدرضا نیکخو، روژین عدالت، ویولنسل: محمدحسین غریبی، کنترباس: آرش ضرابی، فلوت: نیلوفرابراهیمی، ابوا: حسام صدفی نژاد، پیانو: دنیا فتحی، تار:آزاده امیری، تارباس: نیلوفر هداوند و تمبک: امیرشکرابی به هنرنمایی پرداخته اند.

    ضبط موسیقی در استودیو مهر انجام شده که یاسر فلاح پور ضبط خواننده را بر عهده داشته است. میکس و مسترینگ نیز در استودیو مدرن (صادق نوری) صورت گرفته است. همچنین درسا و مهرسا مهران به عنوان گرافیست با مجموعه همکاری داشته اند.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «رقص پروانه» با صدای محمد صرفه جو، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=428048
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *