×
×

به بهانه کنسرت بزرگ حریق خزان

  • کد نوشته: 42398
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم «حریق‌ خزان» با آهگ‌سازی مهیار علیزاده و با صدای علیرضا قربانی سال گذشته در اولین جشن سالانه موسیقی ما با نظر بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارشناسان و اهالی موسیقی به عنوان بهترین آلبوم موسیقی اصیل ایرانی در سال ۹۱ انتخاب شد و تندیس طلایی این بخش را دریافت کرد. این آلبوم و قطعاتش […]

  • آلبوم «حریق‌ خزان» با آهگ‌سازی مهیار علیزاده و با صدای علیرضا قربانی سال گذشته در اولین جشن سالانه موسیقی ما با نظر بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارشناسان و اهالی موسیقی به عنوان بهترین آلبوم موسیقی اصیل ایرانی در سال ۹۱ انتخاب شد و تندیس طلایی این بخش را دریافت کرد. این آلبوم و قطعاتش از جمله «ارغوان» و «بیقرار» در چند رشته دیگر نیز نامزد دریافت جایزه بودند که نشان از قابلیت‌ها و کیفیت بالای این اثر ماندگار موسیقی ایرانی است. پس از گذشت چند ماه علیرضا قربانی با همراهی ارکستر ۴۵ نفره به رهبری سهراب کاشف برای ۵ شب در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌روند تا قطعات آلبوم حریق خزان را برای علاقه‌مندان این اثر اجرا کنند.

    علیرضا قربانی در شب اولین جشن سالانه موسیقی ما با تسلط مثال‌زدنی و اجرایی تحسین‌برانگیز (به گفته خیلی از اساتید حاضر) قطعاتی را با همراهی گروه اشتیاق به رهبری سامان صمیمی برای حضار اجرا کردند. کلیپی دیدنی که در زیر می بینید از اجرای قطعه ارغوان در همان شب تهیه و تولید شده است.

    آرمین معصوم‌آبادی طراحی و تدوین این کلیپ را برعهده داشته است.

    کنسرت حریق خزان ۳، ۴، ۵، ۷ و ۸ مهرماه ۱۳۹۲در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

    دانلود کلیپ با کیفیت بالا
    دانلود کلیپ با کیفیت متوسط

    https://musiceiranian.ir/?p=42398
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *