×
×

در نظرسنجی مردمی برنامه ساعت ۲۵

  • کد نوشته: 42312
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۴ دیدگاه
  • حمید عسکری؛ خواننده پاپ موسیقی توانست رتبه اول را در نظر سنجی مردمی در برنامه ساعت ۲۵ با تیتراژ «بن بست» از ان خود کند. به گزارش خبرنگار موسیقی ما، حمید عسکری خواننده پاپ موسیقی ایران، در نظرسنجی برنامه ساعت۲۵ که هر هفته از شبکه تهران پخش می شود، توانست بالاترین امتیاز را کسب کند […]

  • حمید عسکری؛ خواننده پاپ موسیقی توانست رتبه اول را در نظر سنجی مردمی در برنامه ساعت ۲۵ با تیتراژ «بن بست» از ان خود کند. به گزارش خبرنگار موسیقی ما، حمید عسکری خواننده پاپ موسیقی ایران، در نظرسنجی برنامه ساعت۲۵ که هر هفته از شبکه تهران پخش می شود، توانست بالاترین امتیاز را کسب کند و در صدر جدول این نظر سنجی بنشیند.

    در این نظر سنجی که از بین ۵۰ تیتراژ تلویزیونی بعداز انقلاب برگزار شده بود، حمید عسکری در مرحله اول بین ۸ نفر خواننده ای قرار گرفت که امتیازهای بالا کسب کرده بودند و بیشترین آمار را به خود اختصاص داده بودند اما از بین این ۸ خواننده نیز او با قطعه « بن بست» که در سریال «دختران حوا» اجرا کرده بود، توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

    چندی پیش نیز آهنگ «به عشق تو» با صدای این خواننده با کد ۳۳۱۲۳۸۰ توانست رتبه اول آهنگهای پیشواز ایرانسل را از آن خود کند.

    حمید عسکری درباره اجرای این قطعه و همکاری اش با سعید سهیلی پیش از این گفته بود: در یکی از کنسرت‌هایم، این کارگردان میهمان من بود و پس از آن برای خواندن تیتراژ مجموعه تلویزیونی «رختران حوا» به من پیشنهاد همکاری داد. اما مشکلی که من در این همکاری داشتم این بود که «علی لهراسبی» در مسیر همکاری با سهیلی زاده به حدی خوب کار کرده بود که کار من را برای خواندن تیتراژ «دختران حوا» سخت کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=42312
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *