×
×

طنین نوای ملودی کردی در سنندج

  • کد نوشته: 42304
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • جایزه فستیوال عراقی به بانوی هنرمند موسیقی ایران +عکس

  • IMG15261350سرپرست گروه موسیقی بانوان “ژیوار” از اهدای جایزه ویژه فستیوال رانیه کشور عراق به این گروه موسیقایی خبر داد.

    ژیوار شیخ الاسلامی با اعلام این خبر گفت: گروه موسیقی ژیوار در این فستیوال موسیقایی که روزهای پنجم تا هفتم شهریور ماه در کشور عراق برگزار شد توانست جایزه ویژه هیات داوران این فستیوال را کسب کند ضمن اینکه در طول مدت اقامت ما برای اجرای برنامه در فستیوال، بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تماشاگر از مجموع برنامه های ما دیدن کردند که این برای گروه باعث افتخار است.

    وی در تشریح برنامه های آینده این گروه موسیقی گفت: علاوه بر برنامه ای که شنبه ۳۰ شهریور در نشست ماهانه موسیقی فرهنگسرای ارسباران برگزار می کنیم، به زودی میزبان علاقه مندان موسیقی در سنندج هستیم. ضمن اینکه دوم و سوم آبان ماه نیز کنسرتی را ویژه بانوان در تالار اندیشه حوزه هنری برپا خواهیم کرد. زمستان سال جاری هم کنسرت دیگری را در تالار وحدت برگزار می کنیم.

    شیخ الاسلامی در معرفی قطعات اجرا شده کنسرت روز شنبه ۳۰ شهریور بیان کرد: اجرای قطعات بی کلام از جمله قطعه “۱۰ ضربی کردهای خراسان”، اجرای گروه‌نوازی براساس مقام سحری، قطعه “چهار مضراب افشاری” به آهنگسازی علی نجف‌پور و یک قطعه فولکلور از گروه کامکارها برنامه‌ای است که در کنسرت نشست ماهانه فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=42304
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *