×
×

بهرام حصیری ” تنها” را خواند/ مذاکره برای همکاری با رسانه ملی

  • کد نوشته: 42160
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم “تنها” به خوانندگی بهرام حصیری پس از ایام ماه محرم و صفر وارد بازار موسیقی خواهد شد. این خواننده در گقتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین فعالیت‌های  خود در عرصه موسیقی گفت: “تنها” عنوان تازه‌ترین آلبوم موسیقی‌ام است که هم اکنون مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام […]

  • آلبوم “تنها” به خوانندگی بهرام حصیری پس از ایام ماه محرم و صفر وارد بازار موسیقی خواهد شد.

    این خواننده در گقتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین فعالیت‌های  خود در عرصه موسیقی گفت: “تنها” عنوان تازه‌ترین آلبوم موسیقی‌ام است که هم اکنون مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته بعد از ایام ماه محرم و صفر روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    وی ادامه داد: آهنگسازی این آلبوم بر عهده بهنام شهرکی است. آلبوم شامل ۸ قطعه موسیقایی در گونه تلفیقی پاپ سنتی است که برای مخاطبان موسیقی ارائه شده است. اگرچه محتوای این آلبوم بی‌شباهت با آلبوم “بی تو خاکسترم” نیست اما فضایی دارد که حتم دارم به عنوان یکی از متفاوت ترین آلبوم هایم به مخاطب معرفی می‌شود.

    این هنرمند درباره دیگر برنامه‌هایش به ویژه در حوزه اجرای زنده توضیح داد: پس از انتشار آلبوم به طور حتم برنامه‌هایی را هم برای اجرای برنامه زنده در تهران و شهرستان‌ها خواهم داشت که به زودی و در صورت فراهم آمدن امکانات جزییات آن را اعلام می کنم.

    حصیری درباره دلایل کم‌کاری این سالهایش در عرصه موسیقی گفت: من این شانس را داشتم که از طریق فضل‌الله توکل و پرویز یاحقی وارد موسیقی شدم و در واقع حضور این استادان بزرگ موسیقی بود که من را به فعالیت‌های جدی و مناسب در عرصه موسیقی ترغیب کرد اما از وقتی دیدم شرایط موسیقی کشورمان دیگر مانند گذشته نیست و پیشکسوتان این عرصه فعالیت بسیار محدودی در موسیقی ایرانی دارند تصمیم گرفتم تا محیا نشدن شرایط ایده‌آل کاری انجام ندهم.

    این خواننده تصریح کرد: امیدوارم با حضور علی مرادخانی در معاونت هنری وزارت ارشاد و سابقه ای که وی از خود در مرکز موسیقی ارشاد بر جای گذاشته شاهد فعالیت‌های بیشتری از هنرمندان پیشکسوت موسیقی باشیم. شرایط جدید نویدبخش روزهای خوبی برای موسیقی است و من امیدوارم این شرایط شامل حال من و سایر همکارانم که در این سال‌ها فعالیت کمی داشتند، بشود.

    وی در پایان عنوان کرد: با توجه به دعوت سازمان صدا و سیما قرار است فعالیت‌های جدیدی هم با رسانه ملی داشته باشم که بعد از انجام مراحل مقدماتی این فعالیت‌ها جزییات و نحوه همکاری را تشریح خواهم کرد.

    بهرام حصیری از خوانندگان پیشکسوت موسیقی ایرانی است که تاکنون آلبوم های صدای عشق، جان عاشق، تصویر خیال، بی تو خاکسترم، بی آشیونه، شور، عاشقانه، یاد دوست را منتشر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=42160
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *